עד היום אם רציתם מכונית סאלון מבית לקסוס הייתם צריכים לבחור אחד מהשניים: את ה-GS250 מונעת הבנזין שהייתה זולה מאוד אך לא חזקה ולא ממש חסכונית או את ה-GS450h שהייתה מהירה וחסכונית במיוחד אך עלתה סכום לא מבוטל של כסף. בתערוכת שנגחאי הציגה החברה היפנית מכונית שאמורה לגשר על הפער. לקסוס GS300h תציע יחידת הנעה המשלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי, חיסכון בדלק ומחיר יותר ארצי.
לקסוס GS300h. יוקרתית אבל יותר חסכונית ויותר זולה / צילומים: יצרן
מנוע הבנזין מעניין במיוחד מכיוון שמדובר ביחידה בעלת ארבעה צילינדרים בלבד. הנפח של המנוע הוא 2,500 סמ"ק והוא אמור להיות חסכוני ומאוד לא מזהם. בטויוטה מדווחים על פליטת 110 גרם של פחמן דו חמצני לקילומטר ועל צריכת דלק שתעמוד על למעלה מ-20 ק"מ לליטר. השקת גרסת הביניים של מכונית הסאלון היפנית מגיעה כדי למלא פער בהיצע הדגמים של ה-GS. מעבר לעובדה שהיא תהיה חסכונית יותר היא גם תהיה נגישה לקהל רחב יותר שמעוניין להתהדר בהיברידית יוקרתית מבית לקסוס ולא יכל לעמוד בעלות הרכישה הגבוהה של ה-GS450h. במכונית החדשה תוצעו, לראשונה בדגמי ה-GS, מערכת HUD המציגה את נתוני הנסיעה על השמשה הקדימת. בנוסף תוצע מערכת המזהה תנועה חולפת בנסיעה לאחור וכן מערכת להתראה על רכבים בשטח מת. בישראל צפוייה לנחות ה-GS300h בינואר 2014
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
פורסם לראשונה ב- 22.04.13
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות