בקצרה:
- עוד ביצועים וטווח לפולסטאר 2
- הטווח המירבי יעמוד מעתה על 635 ק"מ
- שיווק בישראל - עוד השנההמשפחתית היוקרתית-חשמלית
פולסטאר 2 עוברת מתיחת פנים קלה, שבמסגרתה עודכנו יחידות ההנעה - כאשר הבשורה העיקרית היא מעבר להנעה אחורית, בדומה לעדכון האחרון של וולוו XC40 ו-C40. גם הביצועים שופרו וכך גם טווח הנסיעה, לצד עדכון קל בלבד לעיצוב החיצוני. מהיבואנית מאיר נמסר כי הדגם המעודכן צפוי להגיע לישראל עוד בשנה הנוכחית.
כאמור, גרסאות הבסיס יצוידו מעתה במנוע חשמלי אחורי המחובר לגלגלים הסמוכים אליו - לעומת קדמי והנעה קדמית בגרסאות ששווקו עד כה. גם המנוע עצמו חזק יותר (272 כ"ס, 41+), והודות לעובדה שהנעה אחורית יעילה יותר בהורדת הכוח לאספלט, הזינוק ל-100 קמ"ש קוצץ בשניה שלמה (6.2 שניות). למצברי גרסת SR (ר"ת Standard Range) הבסיסית קיבולת זהה (69 קוט"ש), אבל טווח הנסיעה גדל ב-40 ק"מ (518 ק"מ) הודות לצריכת חשמל נמוכה יותר.
גרסת LR (ר"ת Long Range) מקבלת מנוע חשמלי חזק עוד יותר (299 כ"ס, 68 כ"ס יותר מקודמתה) המאפשר לה לזנק ל-100 קמ"ש 1.2 שניות מהר יותר (6.2 שניות). כאן המצברים גדולים יותר (82 קוט"ש לעומת 78) ומגדילים את טווח הנסיעה (הרשמי) ל-635 ק"מ, 84 ק"מ יותר. קצב הטעינה המהירה שופר (205 קילוואט לעומת 150 כיום) ובכך נשמרים זמני הטענה דומים (10% ל-80% בכ-30 דקות) למרות הקיבולת המוגדלת.
פולסטאר תמשיך לשווק את ה-2 גם בגרסאות כפולות הנעה, כבעבר עם שני מנועים חשמליים, אבל עם מחשב ניהול שונה המתעדף את הכוח לאחור. בגרסה הרגילה יש גם עליית הספק קלה (421 כ"ס, 13+) המאפשרת לקצץ 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (4.5 שניות). גרסת הביצועים הבכירה שומרת על הספק משולב זהה (476 כ"ס), וגם במקרה שלה הזינוק ל-100 קמ"ש קוצץ ב-0.2 שניות (4.2 שניות). שתיהן מצוידות במצברים הגדולים (82 קוט"ש) עם טווח נסיעה של 592 ק"מ.
מתיחת הפנים כמעט ולא מורגשת עיצובית, עם סבכה שונה וחישוקים שונים לגרסת הביצועים הבכירה. תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו, אך הוא צפוי להיות דומה לגרסאות המשווקות כיום.
פורסם לראשונה ב- 25.01.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות