מותגים רבים המשווקים בישראל העלו מחירים כבר ברבעון האחרון של 2021 וחלקם המתינו לפתיחת השנה הקלנדרית כפי שידווחנו בתחילת השבוע. כעת התפרסמו מחירוני מותגי היוקרה אודי, יגואר ולנדרובר ולצידם בוצעו עדכוני מחירים קלים במותגים עממים יותר כדוגמת סוזוקי וסקייוול.
אצל מותג היוקרה הגרמני חלה עליית מחירים כמעט גורפת ולמעשה פרט לדגמים החשמליים כדוגמת אודי Q4 אי-טרון ואודי e-tron, ולאודי A3 האצ'בק וסדאן, חלה עליית מחירים של אלפי שקלים בשאר הדגמים.
אודי A7 התייקרה בגרסת 55 TFSI התייקרה ב-9,400 שקלים לצד הפסקת שיווק גרסת ה-45. כמו כן הופסק שיווק גרסת הפלאג-אין הייבריד 55 TFSIe ובמקומה נמצא את גרסת ה-50 TFSIe במחיר של 538,000 שקלים.
ספינת הדגל אודי A8 התייקרה בשיעור של כ-25,000 שקלים ומחיר הגרסה הקצרה עומד כעת על 860,000 שקלים ו-30,000 שקלים נוספים נדרשים עבור הגרסה הארוכה.
בקטגוריית רכבי הפנאי, אודי Q2 הקטן התייקר ב-2,700 שקלים בכל רמות הגימור ומחיר הכניסה עומד כעת על 192,700 שקלים.
אודי Q3 התייקר בגרסת הכניסה ב-1,400 שקלים, אך גרסת ההנעה הכפולה התייקרה ב-9,900 שקלים ומחירן עומד על 269,000 ו-292,000 שקלים, בהתאמה. הגרסה הספורטיבית RS Q3 התייקרה ב-3,300 שקלים.
ה-Q3 ספורטבק התייקר במרבית רמות הגימור בכ-6,000 שקלים ומחיר הכניסה עומד כעת על 275,500, ואילו גרסת ה-RS התייקרה ב-9,500 שקלים ומחירה עומד על 472,500 שקלים.
אודי Q5 התייקר בכל רמות הגימור ויחידות ההנעה בשיעורים של כ-6,500 שקלים ובשיעורים דומים התייקרו גרסאות ה-Q5 ספורטבק. מחירי הכניסה עומדים כעת על 365,400 ו-392,800 שקלים, בהתאמה.
רכב הפנאי הגדול אודי Q7 התייקר ב-9,500 שקלים, אך מדובר ברמת גימור מעודכנת הכוללת עיצוב S-Line ומחירה עומד על 649,500. גרסת הבנזין שמרה על מחירה העומד על 640,000 שקלים.
שיווק גרסת הבנזין של אודי Q8 הופסק ואילו גרסת הדיזל התייקרה ב-9,700 שקלים אך כוללת את חבילת Comfort שמוסיפה אוורור במושבים הקדמיים, מושבים אחוריים מתכווננים על מסילה ומושבי "קומפורט".
בגזרה הספורטיבית, אודי TT התייקרה בשיעור של כ-5,000 שקלים בכל רמות הגימור וכן בגרסת הקבריולה ומחיר הכניסה עומד כעת על 308,400 שקלים, אודי TT RS התייקרה ב-8,200 שקלים ומחירה עומד על 561,000 שקלים.
בקרב דגמי יגואר, מחירו של ה-F-Pace התייקר ב-5,000 שקלים לגרסאות הבנזין ומחירו מתחיל כעת ב-463,000 שקלים ואילו גרסת הפלאג-אין הייבריד התייקרה ב-10,000 שקלים ומחירה עומד על 542,000 שקלים.
ה-I-Pace החשמלי התייקר בשיעורים גבוהים משמעותית של 28,000-33,000 שקלים ומחיר הכניסה עומד על 599,000 שקלים.
לצד ההתייקרויות, יגואר F-Type הספורטיבית הוזלה ב-60,000 שקלים ואילו גרסת הקבריולה הזולה ב-68,000 שקלים. מחירן עומד על 528,000 ו-580,000 שקלים, בהתאמה. מחיריהם של ה-XE וה-E פייס נותרו ללא שינוי.
לנדרובר דיסקברי ספורט בגרסאות ה-2.0 ליטרים והפלאג-אין התייקר בשיעור של 10,000 שקלים. מחיר הכניסה עומד כעת על 369,000 שקלים.
ריינג' רובר איווק התייקר גם הוא ב-10,000 שקלים בגרסאות ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין ברמות הגימור S Plus ו-SE, כאשר גרסת S שמרה על מחירה וכך גם גרסאות הכניסה בעלות מנוע ה-1.5 ליטרים. גם במקרה זה, שיווק גרסת הדיזל הופסק.
ריינג' רובר וולאר התייקר בגרסת הכניסה ב-25,000 שקלים וב-7,000 שקלים בגרסת הביניים ברמת הגימור SE. מחיר הכניסה עומד כעת על 519,000 שקלים.
ריינג' רובר ספורט התייקר בגרסת HSE דיזל 250 כ"ס ב-6,000 שקלים ומחירו עומד על 754,000 שקלים. כמו כן, ביום רביעי הקרוב,יחל שיווקו של הריינג' רובר החדש.
לנדרובר דיפנדר התייקר בשיעורים של 11,000-21,000 שקלים, כאשר הופסק שיווק גרסאות ה-90 בנזין SE וה-110 דיזל S. מחיר הכניסה עומד כעת על 559,000 שקלים.
בקרב המותג הפופולרי חלו הפעם עליות קלות כאשר הקרוסאובר מתייקר ב-1,000 שקלים ומחירו החדש עומד על 137,990 שקלים. סוזוקי ג'ימני מתייקר ב-3,000 שקלים ומחיר הגרסה הידנית עומד על 142,990 שקלים ושל האוטומטית על 152,990 שקלים.
סקיוול ET5 שמר על מחיר הכניסה שעומד על 174,900 שקלים וכך גם נשמר מחירה של גרסת הביניים "לאקשרי". גרסת ה"פרימיום" הבכירה התייקרה ב-5,000 שקלים ומחירה עומד על 194,900 שקלים.
פורסם לראשונה ב- 04.01.22
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות