עם תחילת השנה האזרחית החדשה, מפרסמים יבואני הרכב בהדרגה את מחירוני הרכב העדכניים ל-2022. שינוי המס היחיד שבוצע עם תחילת השנה מתייחס לצמצום ההטבות לרכבים היברידיים, והנפגעת העיקרית מכך היא כמובן טויוטה - שמייקרת את מרבית הדגמים, ולא רק את אלו ההיברידיים.
טויוטה יאריס מתייקרת ב-2,090 שקלים בגרסאות הבנזין, בעוד הגרסאות ההיברדיות מתייקרות בשיעור של 2,090 עד 3,090 שקלים. רכב הפנאי יאריס קרוס התייקר ב-2,090 שקלים בגרסאות הבנזין וב-3,090 שקלים בגרסאות ההיברידיות.
הקורולה סדאן התייקרה בכ-2,000 שקלים בכל הגרסאות, בעוד מחירה של גרסת הסטיישן זינק ב-5,000 שקלים; ה-C-HR התייקרה בשיעורים של 3,090 עד 5,090 שקלים, ואילו הראב 4 התייקר ב-2,090 עד 5,090 שקלים.
טויוטה היילנדר התייקר גם כן ב-5,090 שקלים, כמו גם המסחרית טויוטה פרואייס. טויוטה סיטי הקטנה יותר התייקרה ב-2,000 שקלים, הלנדקרוזר התייקר בשיעורים של 2,090 עד 5,090 שקלים ואילו ההיילקס התייקר ב-2,090 עד 6,090 שקלים.
אצל
יונדאי נשמרו המחירים הקודמים כמעט בכל הדגמים, אך היו גם יוצאי דופן. האיוניק הותיקה, שבקרוב יופסק הייצור שלה, התייקרה ב-1,000 שקלים בגרסאות ה"פרימיום וה"סופרים", והתייקרות דומה נרשמה גם בגרסת הפריים של יונדאי קונה טורבו. במיצובישי לא נרשמו שינויי מחירים.
בקיה נרשמה התייקרות של 1,000 שקלים בכל הגרסאות של הפיקנטו, למעט ה-GT ליין שמחירה נותר ללא שינוי. התייקרות דומה נרשמה גם בגרסאות השונות של קיה ריו וסטוניק. הנירו התייקר ב-2,000 שקלים בגרסה ההיברידית, ב-3,000 שקלים בגרסת הפלאג-אין הייבריד וב-5,000 שקלים בגרסה החשמלית. מחירו של הספורטז', שעומד לקראת החלפה בקרוב, לא השתנה.
בנוסף, קיה סלטוס וקיה קרניבל התייקרו ב-2,000 שקלים, כמו גם הסיד סטיישן. הסורנטו התייקר ב-2,000 שקלים בגרסת ה-2.5 ליטרים בנזין ברמת הגימור EX, וב-6,000 שקלים בגרסת הפלאג-אין הייבריד. מחיריהם של קיה אקסיד וקיה K2500 נותרו ללא שינוי.
במותגים האחרים של היבואנית טלקאר נרשמה התייקרות של 1,000 שקלים במחירו של רכב הפנאי החשמלי SERES 3, בעוד דגמי סאנגיונג שמרו על מחירם.
אצל דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, פורד, ב.מ.וו ומיני, שמרו כצפוי על המחירונים הקודמים לאחר שבסוף השנה היוצאת נרשמה הוזלה בכל המותגים.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות