אחרי שעבר מתיחת פנים שנייה ונפרד מהכינוי XV, הדור השני של הקרוסטרק יציע גם הנעה קדמית. בינתיים ביפן בלבד
מאת: רן סגל סובארו קרוסטרק (לשעבר
עודכן 05.06.23 00:00
מאת: רן סגל
סובארו קרוסטרק (לשעבר XV) עבר לאחרונה עדכון שני מאז הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה 2017. הדגם מוכר בזכות ההנעה הכפולה-קבועה הסטנדרטית שלו, אך כעת ולראשונה, יוצע רכב הפנאי גם עם הנעה קדמית.
מידותיה של גרסת ההנעה הקדמית זהות לאלו של דגם ההנעה הכפולה עם אורך של 448 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 158 ס"מ ובסיס גלגלים העומד על 267 ס"מ. גם מרווח הגחון נותר זהה ועומד על 20 ס"מ. לצד זאת משקלו קל ב-50 ק"ג ועומד על 1,540 ק"ג.
יחידת ההנעה של הקרוסטרק הנעה קדמית זהה לזו של כפולת ההנעה. מנוע ה-e-Boxer ההיברידי עימו הוא משווק ביפן עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי נוסף, כאשר צריכת הדלק עומדת על 16.4 ק"מ לליטר, שיפור של 0.6 ק"מ לליטר לעומת גרסת ההנעה הכפולה.
סובארו לא פרסמו את נתוני ההאצה, אך ניתן להניח שלנוכח ויתור על ההנעה הכפולה, לצד הפחתת משקל קלה, הם יהיו קרובים לדגם המוכר.
פורסם לראשונה ב- 05.12.22
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות