לנדרובר דיסקברי 4 וריינג' רובר ספורט, שני דגמי העל של יצרנית רכבי השטח הבריטית, מציגים: מנועים משופרים, תיבות הילוכים חדשות – וגם עליית מחירים
מאת: נועם ריין
עודכן 26.04.15 00:00
חברת המזרח, יבואנית לנדרובר לישראל, החלה היום בשיווקם של לנדרובר דיסקברי 4 וריינג' רובר ספורט עם מנועים חדשים ותיבות הילוכים מתקדמות. צמד רכבי השטח היוקרתיים זכו למנוע דיזל מעודכן וחסכוני מבעבר, אם כי הוא עדיין רחוק מלהיות ידידותי לסביבה או לכיס. נפחו של מנוע הדיזל החדש נותר על 3.0 ליטר, וההספק עלה ב-10 כ"ס לכדי 255 כ"ס מכובדים.
לנדרובר דיסקברי 4. זול יותר לתדלוק, יקר יותר לרכישה / צילומים: יצרן
חידוש משמעותי יותר הוא בתיבת ההילוכים. התיבה הותיקה, בעלת 6 יחסי העברה, הוחלפה בתיבה מודרנית בעלת 8 הילוכים - לראשונה בלנדרובר. התיבה האוטומטית החדשה, מתוצרת חברת ZF, משרתת גם את רכבי יגואר ומופעלת באמצעות חוגה וללא ידית הילוכים.
נתוני התאוצה של הדיסקברי והריינג' רובר התקצרו בשברירי שניה, וצריכת הדלק השתפרה אף היא במעט. המחירים, לעומת זאת, עשו את התהליך ההפוך – ותפחו לסכומים שמתחילים ב-485,000 שקל עבור לנדרובר דיסקברי ו-648,000 שקל עבור הריינג' רובר ספורט.
לדגמי לנדרובר בישראל - לנדרובר
פורסם לראשונה ב- 29.01.12
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות