לנדרובר מדווחת על הבחינות האחרונות של הדיפנדר החדש - ממינוס 40 ועד 50 מעלות צלזיוס, בגבהים של מעל 3,000 מטר ולאורך 1.2 מיליון ק"מ בכל תנאי השטח. החשיפה הרשמית בהמשך השנה
מאת: רן סגל
פורסם 30.04.19
לנדרובר דיפנדר, אולי אחד מרכבי השטח המוכרים ביותר בעולם, יוצר ברציפות בדור האחרון שלו משנת 1983 במשך 33 שנים עד שנת 2016. גרסאות בייצור מוגבל שווקו גם לאחר מכן והוא אפילו שירת בצה"ל ובמשטרה בגרסאות פתוחות וממוגנות. כעת הדור החדש, שנמצא בשלבי פיתוח אחרונים, הגיע לנקודת ציון בה סיים סך של 1.2 מיליון ק"מ של נסיעה והוא עושה זאת בתאריך מיוחד – 30 באפריל. זהו התאריך בו הושקה סדרת לנדרובר בתערוכת אמסטרדם 1948. החשיפה הרשמית של הדיפנדר החדש תתקיים בהמשך שנת 2019.
עד לחשיפתו יסיים הדיפנדר החדש 45,000 מבחנים ברחבי העולם. במהלך תקופת המבחן הוא נבחן בקטבי כדור הארץ בטמפרטורות של מינוס 40 מעלות ועד מדבריות בטמפרטורות של 50 מעלות צלזיוס.
הדיפנדר הגיע לגבהים של 3,048 מטר בהרי הרוקי ונבחן בתנאי דרך שונים במדינות שונות כגון בריטניה, מדבר מואב ביוטה שבארה"ב, דיונות החול בדובאי ואפילו עבר כיול התנהגות הכביש במתקני הנורבורגרינג שבגרמניה.
במהלך החודשים הקרובים דגמי אב טיפוס נוספים במעטה הסוואה יבחנו בשמורת הטבע בורנה שבקניה. דגמי אב הטיפוס יסעו בתנאי שטח מגוונים, יסחבו משקלים, יבצעו משימות גרירה ונסיעה מעברי מים.
ניק רוג'רס, מנהל הנדסת מוצר ביגואר-לנדרובר, אמר: "בנוסף לסימולציות מקיפות ובדיקת המעטפת, הדיפנדר החדש נסע 1.2 מיליון ק"מ בכל תנאי השטח ובתנאי מזג אוויר קיצוניים על-מנת להבטיח שהוא הלנדרובר הקשוח ובעל היכולות הרבות ביותר שיוצר אי-פעם. ההזדמנות לבחון אותו בתנאי אמת ולתמוך בשמורת הטבע בורנה בקניה תאפשר למהנדסים שלנו לוודא שאנו עומדים ביעדים כשאנחנו נכנסים לשלב הסופי של תכנית הפיתוח".
לדגמי לנדרובר בישראל – לנדרובר
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות