הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 5.6 שניות, חצי שניה פחות מגרסת הבנזין הרגילה (P400) ולמרות משקל עצמי גבוה בכ-240 ק"ג. מצברי 19.2 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 43 ק"מ, אבל מבטלים את שורת המושבים השלישית ופוגמים כך בשימושיות. פגיעה נוספת נרשמת בסעיף כושר הגרירה, הצנוע כאן בחצי טון (3 טון) לעומת גרסאות הבנזין והדיזל. מערך מיתלי האוויר - מרווח גחון של 29.1 ס"מ, זוויות גישה-נטישה של 40-37.5 מעלות - נותר ללא שינוי.
רשימת האבזור זהה לגרסאות SE הרגילות לרבות ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים וחישוקי "20. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת. תג המחיר עומד על 640 אלף שקלים, יקר בכ-140 אלף שקלים ממחירה של גרסת הדיזל הבסיסית.
הגרסה האחרת שהגיעה ארצה היא ה-130, למעשה 110 מוארך. בסיס הגלגלים זהה ל-110 (302 ס"מ), אבל המרכב ארוך ב-34 ס"מ (536 ס"מ), ולכן גם ניתן להושיב שלושה בשורת המושבים השלישית, לעומת שניים ב-110 ושמונה נוסעים יכולים לשבת בו, במקום שבעה. כשכל המושבים בשימוש עומד נפח תא המטען על 290 ליטר (130 ליטר יותר מב-110), או 1,015 ליטר בקיפול השורה השלישית (272+ ליטר).
ה-130 ישווק כאן רק עם מנוע טורבו-דיזל הבסיסי בהיצע, עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (249 כ"ס). משקלו גבוה בכ-200 ק"ג מה-110 ולכן הזינוק ל-100 קמ"ש איטי ב-0.6 שניות (8.9 שניות). כמו שאר הגרסאות גם הוא מצויד בהנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח ובמיתלי אוויר עם מרווח גחון וזווית גישה זהים ל-110, אבל זווית נטישה קטנה יותר (28.5 מעלות) עקב סרח העודף הניכר. מחירו של הדיפנדר 130 עומד על 622 אלף שקלים, יקר בכ-50 אלף שקלים מגרסת הדיזל המקבילה.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות