אחרי שתמונות ריגול מעורפלות פורסמו באתרי האינטרנט השונים, ניאותה היום סוזוקי לחשוף באופן רשמי את הסוויפט החדשה. אמנם רק 2 תמונות שוחררו, אבל הקו ברור - מדובר בהמשך ישיר של הדגם היוצא, לפחות מבחינה עיצובית.
הסוויפט החדשה גדלה וצמחה, וכעת אורכה עומד על 385 ס"מ - 9 ס"מ יותר מהדור היוצא, שהיה קצרצר למדי [לעמוד הדגם בקטלוג - סוזוקי סוויפט]. בסיס הגלגלים צמח אף הוא ב-5 ס"מ, לטובת שיפור המרווח בתא הנוסעים, במימד הרוחב נרשמה תוספת צנועה של חצי ס"מ, ואילו גובהה של הסוויפט צמח בס"מ אחד בדור החדש.
סוזוקי סוויפט החדשה 2011. הקווים התעגלו, והעיצוב הפך הרמוני וזורם / תצלומים: יצרן
מבחינה טכנית, מדווחים בסוזוקי על מעבר לשימוש בשלדה קלה וחזקה יותר מבעבר - לטובת צריכת הדלק, כמובן.
בחרטומה של הסוויפט ישכון, לפחות בשלב הראשוני, מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטרים, המנפק 94 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומציג נתון מומנט של 12 קג"מ ב-4,800 סל"ד. יחידת הנעה זו אמורה להחליף את מנוע ה-1.3 ליטרים ששווק בעולם, והיא מציגה שיפור בביצועים, תוך צמצום בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים.
בהמשך תוצג גם גרסת דיזל לסוויפט, אך זו כנראה תהיה רלוונטית בעיקר לשוק האירופי.
טרם פורסמו פרטים אודות מנוע חזק יותר, אשר יחליף את יחידת ההנעה המשווקת בישראל, בנפח של 1.5 ליטרים. מחברת 'מכשירי תנועה', יבואנית סוזוקי לישראל, לא נמסר מידע אודות מועד הגעתה של הסוויפט החדשה לארצנו.
לדגמי סוזוקי בישראל - סוזוקי
פורסם לראשונה ב- 10.06.10
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות