המשפחתית, וכעת מתחיל השיווק של הדגם המחודש בישראל. מבחוץ, השינוי העיקרי הוא בעיצוב של הגריל הקדמי שמקבל את הסגנון של "שעון החול", כפי שקיים בדגמי ה-IS וה-GS. על הגג נוספה אנטנת "זנב כריש", ומאחור יבחינו חדי העין בפגוש מעט שונה עם דיפיוזר שחור ואגרסיבי.
בתא הנוסעים ניתן למצוא גלגל הגה התואם לזה של ה-IS, מסך מולטימדיה חדש, ולמפרט האבזור הבסיסי נוספו מצלמת רוורס וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. בנוסף עודכנו החומרים והפקדים בתא הנוסעים, והרמקולים כעת עשויים משילוב של סיבי במבוק ופחם - לראשונה בעולם. השילוב יוצר דיאפרגמה דקה במיוחד, אשר לטענת היצרנית משפרת משמעותית את איכות הקול.
מלבד השינויים בעיצוב ובגימור, גם השלדה ומערכת המתלים עברו עדכון. השלדה הוקשחה באמצעות הוספה של מספר נקודות ריתוך חדשות, המתלים רוככו, והוחלפו גם בולמי הזעזועים והמוט המייצב האחורי. ביחידת ההנעה ההיברידית לא חלו שינויים, אך תיבת ההילוכים הרציפה עודכנה במטרה ליצור תחושה של נהיגה עם תיבת הילוכים אוטומטית.
במחירים לא חלו שינויים: הגרסה הבסיסית תעלה 172,900 שקל, ועבור חבילת ה-Premium תידרש תוספת של 14,000 שקל.
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס פורסם לראשונה ב- 24.02.14
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות