מבחינה חיצונית, ה-ES עברה כמה עדכונים קלים בלבד. סבכת שעון החול מקבלת עיצוב שונה לחלקה הפנימי ומספר חריצים קטן יותר, ישנו עיצוב פנימי עדכני ליחידות התאורה הראשיות וחישוקי 17 עד 19 אינץ' בעיצוב חדש. בנוסף ישנם צבעים חדשים לבחירה.
מבפנים העיצוב הכללי נותר דומה, כאשר בלקסוס קירבו את מסך המולטימדיה אל עבר הנהג בכ-10 ס"מ והגדילו את זווית ההטיה שלו כלפי הנהג ב-5 מעלות. מערכת המולטימדיה תומכת כעת בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ואף ניתן באמצעות אפליקציה ייעודית לשלוט בפתיחה וסגירת הדלתות, החלונות, התאורה, איתור הרכב והמשך ניווט גם לאחר חניית הרכב. כמו כן נוספו גימורים חדשים לתא הנוסעים.
מתחת לפני השטח מציינים בלקסוס כי בידוד הרעשים שופר ואילו המתלה האחורי הוחלף למתלה לרב-חיבורי ובהתאם הוקשח לטובת שיפור התנהגות הכביש לצד תגובות ליניאריות יותר של הרכב. גרסאות ה-F-Sport מצויידות במתלים אדפטיביים מעודכנים.
גם מערכת הבלמים עודכנה, כאשר מבנה דוושת הבלם הוגדל ותגובת הדוושה שופרה בעקבות שינוי במבנה משאבת הבלם. בגרסאות ההיברידיות תגובות הדוושה שופרה על-ידי עדכון בקר השליטה האלקטרוני של מערכת הבלמים.
בתחום הבטיחות מתחדשת ה-ES עם יכולת משופרת למצלמה הקדמית שכעת מסוגלת לזהות הולכי רגל בשעות חשיכה וכן מסוגלת לזהות בצורה טובה יותר את נתיב הנסיעה כך שתגובות ההיגוי לשמירה על מרכז הנתיב הופכות חלקות יותר. בנוסף תוכל המצלמה גם לסייע להתרעת התנגשות בצמתים. בקרת השיוט האדפטיבית תוכל גם להאט בעיקולים וכן נוספה מערכת סיוע אקטיבית בתמרוני חירום ואילו מראות הצד מבוססות המצלמה - שלא הגיעו עד כה לישראל - עברו אף הן עדכון, יכולת הזיהוי שלהן בתנאי גשם או חשיכה שופרה, התצוגה שופרה והבהובי תאורת לד של הרכבים המוצגים צומצמו.
פורסם לראשונה ב- 19.04.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות