האמת? כבר כמעט שכחנו שלקסוס GS עברה מתיחת פנים. זה קרה באוגוסט של השנה שעברה ומאז עברו המון מים (מאוד מעוצבים ועם פנסים מאוד יפים) בנהר של לקסוס. כך יצא שמתיחת הפנים של ה-GS איכשהו כמעט ונבלעה בתוך שאון ההשקות האחרות שלה, בעיקרן ה-RX החדש שהגיע לישראל, LC500 שהושקה בתערוכת דטרויט ועוד.
כעת מודיעה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה ולקסוס לישראל על תחילת שיווק ה-GS המתוחה, והבשורה המשמעותית ביותר היא המחיר ההתחלתי שירד ל-329,000 שקלים, הוזלה של 38,000 שקלים ביחס למחירה של הדגם היוצא. אבל אם נביט מעט לתוך ההיסטוריה, נראה שה-GS300h היוצאת הושקה בתחילת 2014 במחיר קרוב למחירה של המחודשת, 339,000 שקלים.
לקסוס GS המחודשת תושק עם שתי יחידות הנעה, שתיהן היברידיות עם תיבת הילוכים רציפה והנעה אחורית. הראשונה, GS300h, משלבת בין מנוע בנזין 2.5 ליטר עם מנוע חשמלי ומפיקה את 223 כוחות הסוס המוכרים משאר הדגמים של לקסוס. הגרסה הבכירה, GS450h, משלבת מנוע 3.5 ליטר עם מנוע חשמלי ומפיקה 345 כ"ס. הביצועים עומדים על 9 שניות למאה קמ"ש ו-22.2 ק"מ לליטר משולבים בגרסה הבסיסית, ו-5.9 שניות (פסיכיות למדי) ו-16.1 ש"מ לליטר משולבים בגרסה הבכירה.
לקסוס GS. מאה קמ"ש תוך 5.9 שניות
ה-GS תוצע בחמש גרסאות שונות, כאשר גרסת המנוע הבסיסית תוצע בשתי רמות גימור - Luxury ופרימיום, והבכירה תוצע בשלוש רמות גימור: פרימיום, High Premium ו-F-Sport.
לקסוס GS. שני מנועים וארבע רמות גימור
רשימת האבזור ברמת הכניסה כוללת מושבי עור חשמליים, מחוממים ומאווררים עם זכרונות; כניסה והנעה ללא מפתח; מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' ו-12 רמקולים; חיישני חניה אחוריים עם מצלמת רוורס; תאורת לד מלאה; חישוקי 17 אינץ' ועוד.
לקסוס GS. תאורת לד מלאה ועוד
גרסת פרימיום תוסיף לכל אלה גם חיישני חניה קדמיים, חלון שמש ודיפוני עץ. גרסה זו היא הראשונה לקבל את חבילת הבטיחות האקטיבית של לקסוס הכוללת מערכת קדם-תאונה עם בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ומעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לנמוכים.
לקסוס GS. גרסת פרימיום מוסיפה גם חבילת בטיחות מקיפה
גרסת High Premium, שתוצע כאמור רק עם המנוע הגדול יותר, כוללת פתיחה חשמלית לתא המטען, חישוקי 18 אינץ', מערכת בולמי זעזועים אדפיטביים ושתי מערכות בטיחות נוספות: ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה.
גרסת ה-F-Sport, כמו בשאר הדגמים של לקסוס, מוסיפה חבילת עיצוב ספורטיבי, חישוקים בעיצוב ייחודי, וילון אחורי וגם היגוי לכל ארבעת הגלגלים, מה שאמור לעזור למכונית לבלוע כבישים מפותלים בקצב גבוה יותר.
לקסוס GS המחודשת 2016 - גרסאות ומחירים:לקסוס GS300h מנוע 2.5 ליטר Luxury: החל מ-329,000 שקל
לקסוס GS300h מנוע 2.5 ליטר פרימיום: החל מ-354,000 שקל
לקסוס GS450h מנוע 3.5 ליטר פרימיום: החל מ-445,000 שקל
לקסוס GS450h מנוע 3.5 ליטר High Premium: החל מ-470,000 שקל
לקסוס GS450h מנוע 3.5 ליטר F-Sport: החל מ-510,000 שקל
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות