דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקסוס GS עוברת מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


בתחילת השנה חשפה לקסוס את ה-GS-F, גרסת ביצועים למכונית הסאלון שלה, ולאור העובדה כי המכונית החדשה קיבלה עיצוב שונה מזה של הגרסה ה"עממית", ההשערות היו שהעיצוב החדש צפוי לזלוג גם למתיחת הפנים של לקסוס GS המחודשת לכשתחשף. אותן השערות, מסתבר, קלעו בול.

במהלך סוף השבוע חשפה לקסוס את מתיחת הפנים ל-GS במסגרת תערוכת קונקורס ד'אלגנס שנערכת בימים אלו בקליפורניה. העיצוב כאמור מזכיר מאוד את זה של ה-GS-F והוא אגרסיבי, עתידני וספורטיבי בכמה וכמה מידות מזה של הדגם היוצא, בדיוק כמו שלקסוס של השנים האחרונות כל כך אוהבת.

לקסוס GS
לקסוס GS המחודשת. החזית חדה ועצבנית יותר / תצלומים: לקסוס
הפנסים הקדמיים קיבלו את העיצוב המשפחתי הנוכחי עם פנסי תאורת יום נפרדים מגופי התאורה הראשיים, שעושים כעת שימוש בתאורת LED מלאה. גריל שעון החול הפך לגדול יותר והשיל את הקורה האמצעית, מה שמעצים עוד יותר את נוכחותה של המכונית. בצדדים ומאחור השינויים קטנים יותר יותר ומסתכמים בחישוקי 17 או 18 אינץ' (גרסת ה-F ספורט תקבל חישוקי 19 אינץ' ייחודיים), פנסים ופגוש אחורי בעיצוב חדש. כאן השינוי אמנם פחות מורגש אך עדיין מספיק כדי שלא תוכלו להתבלבל.

בפנים השינויים קטנים יותר ועיקרם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 12.3 אינץ' שיכול להתפצל לשני מסכים ולהראות שתי פונקציות שונות בו זמנית. השעון האנלוגי התחדש ביחידת GPS פנימית שתוכל לכייל אותו אוטומטית לאיזור הזמן בו המכונית נמצאת. נהדר למסעות חוף לחוף בארה"ב, קצת מיותר לכל שאר האנשים.

לקסוס GS
לקסוס GS המחודשת. אפילו השעון מקבל GPS

ה-GS המחודשת גם בטיחותית יותר מהדגם היוצא, עם 10 כריות אוויר כסטנדרט ומערך הבטיחות האקטיבית Lexus Safety System+ שכולל בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית שפועלת (לפי לקסוס) בכל טווח המהירויות אליהן מסוגלת ה-GS להגיע.

השינוי הגדול ביותר נמצא מתחת למכסה המנוע. כאן מצטרף להיצע המנועים של ה-GS גם מנוע הטורבו החדש של לקסוס – 2.0 ליטר המפיק 241 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ שישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. המנוע החדש ישב בתחתית ההיצע ויחליף את ה-GS250 היוצאת.

לקסוס GS
לקסוס GS. ה-200t מחליף את ה-250

מעל ה-GS200t תוצענה גרסת ה-350 לה מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר והספק שצמח מ-306 ל-311 כ"ס ובפסגת ההיצע תמשיך לככב ה-GS450h ההיברידית שמפיקה 338 כוחות סוס מאותו מנוע V6 שעובד בשיתוף עם מנוע חשמלי. לקסוס GS תוצע כסטנדרט עם הנעה אחורית, אך שתי הגרסאות הבכירות יוצעו כאופציה גם עם מערכת הנעה כפולה אשר במצב הרגיל תשלח 70% מהכח לגלגלים האחוריים ויכולה להעביר עד 50% מכלל הכח לציר הקדמי בעת הצורך.

לקס מוטורס היבואנית מסרה לאתר iCar כי לקסוס GS המחודשת תגיע לישראל במחצית הראשונה של 2016 אך טרם הוחלט האם היא תוצע עם מנוע הטורבו או שמא תסתפק בגרסה ההיברידית.

לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה