מנוע וביצועים
בגזרת ההנעה לא חל שינוי. ה-IS300h שומרת על המתכון המוכר עם הנעה אחורית ויכולת היברידית המאפשרת נסיעה של עד 50 קמ"ש על חשמל בלבד. יחידת ההנעה כוללת מנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר, המספקים יחד 223 כ"ס ומומנט של 22.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבה רציפה, בעלת 6 הילוכים מתוכנתים, עם אפשרות להעברת הילוכים באמצעות מנופים מגלגל ההגה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.4 שניות והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 22.2 ק"מ לליטר.
השינוי היחיד שחל בתחום הדינאמי, לטענת לקסוס, הוא בתחום המתלים - אשר עברו שיפור "לטובת נוחות ושליטה טובים יותר".
עיצוב
עיצוב הפנסים הקדמיים ב-IS300h עבר עדכון והם כעת רחבים יותר ויוצרים רצף עם תאורת היום. תחתית גריל "שעון החול" רחבה יותר לטובת מראה דינמי, ובחלקו האחורי של רכב ניתן למצוא יחידות תאורה חדשות, פגוש חדש המסתיר את מערכת הפליטה (כנהוג ברכבי לקסוס ההיברידיים) ובנוסף חישוקים חדשים בקוטר "17 עם צמיגי "אל תקר".
אבזור ובטיחות
רמת האבזור הראשונה היא ה-Luxury, והיא כוללת מושבים מחוממים בריפוד עור משולב בד, מסך צבעוני בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים, מסך מולטימדיה צבעוני בגודל 7 אינץ', מערכת שמע הכוללת שקע USB, בלוטות' ו-6 רמקולים, פנסי LED קדמיים עם מערכת שטיפת פנסים, מראה פנימית נגד סנוור, מראות צד מתקפלות חשמלית, התנעה ללא מפתח, חיישני אורות וגשם, פנסי לד מאחור וחישוקים בגודל 17 אינץ'.
רמת האבזור Premium מוסיפה לכך מושבי עור מלאים עם כוונון חשמלי (8 מצבים, ו-2 מצבים נוספים לגב התחתון במושב הנהג), חלון גג חשמלי, פתחי מיזוג מאחור, מפתח חכם הכולל גם פתיחה ונעילה ודיפון פנים בגימור מטאלי.
רמת הגימור High Premium כוללת בנוסף גם את מערכת הסאונד של Mark Levinson עם 15 רמקולים ונגן DVD, מסך בגודל 10.3 אינץ' בטכנולוגיית Remote Touch, מצלמת רוורס עם חיישני חניה קדמיים ואחוריים, הגה עם כוונון חשמלי מלא, אוורור למושבים הקדמיים, מראות צד מתכהות, זכרונות למושב הנהג, מערכת Easy Access לכניסה/יציאה קלה ממושב הנהג ודיפוני פנים בגימור עץ.
בתחום הבטיחות, כסטנדרט בכל רמות הגימור, נמצאת חבילת הבטיחות LSS+ הכוללת 8 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, מערכת בקרת סטייה מנתיב, כולל פונקציית שמירה על מרכז הנתיב, מערכת זיהוי תמרורים, התראת עייפות לנהג, ומכסה מנוע אקטיבי להפחתת הפגיעה בהולכי רגל.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "מאז השקתו בישראל, זוכה דגם ה-IS להצלחה גדולה וכיום הוא אחראי לכ-20% ממכירות המותג בישראל. אנו צופים כי בתוך שנה יימכרו מעל 300 מכוניות מדגם זה".
בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017 נמכרו בישראל 213 יחידות של לקסוס IS300h.
לקסוס IS300h מחירים:
לקסוס IS300h בגרסת Luxury תעלה 229,000 שקל
לקסוס IS300h בגרסת Premium תעלה 265,000
לקסוס IS300h בגרסת High Premium תעלה 295,000 שקל
לדגמי לקסוס בישראל – לקסוס
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות