קטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הלחם והחמאה של יצרני היוקרה, אבל למרות ההגדרה ה"משפחתית" המסר הוא אחד: יותר יוקרתי, יותר ממותג ויותר ספורטיבי. עד לאחרונה נראה היה שלקסוס לא פנתה אל היצרים הספורטיביים של הלקוחות, אבל כנראה שגם היפנים המצליחים הבינו שבלי המילה "דינאמי" בקטלוג הרכב המכירות יהיו הרבה יותר קשות. אחרי שבשנה האחרונה נחשפנו לגרסאות החדשות של לקסוס GS ו-LS, מכוניות שלראשונה אצל היפנים עטו ארשת פנים ספורטיבית, הוצג הדור השלישי של
לקסוס IS בתערוכת דטרויט במה שאמורה להיות התשובה הספורטיבית למתחרות מגרמניה.
לקסוס IS החדשה. מעוצבת וספורטיבית יותר מאי פעם / צילומים: יצרןהספורטיביות באה לידי ביטוי קודם כל בעיצוב שזכה לקווים חדים יותר ולגריל אגרסיבי. אותו הגריל, בצורת שעון החול, הפך בשנה האחרונה לפנים הרשמיות של המותג היוקרתי לבית טויוטה. גם תא הנוסעים זוכה לעיצוב יותר שמכוון לנהג: הקונסולה המרכזית פונה לשמאל, המושב תומך יותר מבעבר וההגה מוצב במיקום נמוך יותר על מנת לאפשר תנוחת נהיגה ספורטיבית. גם בלקסוס IS החדשה, בדומה לשאר חברותיה למותג, תוצע גרסת אבזור העונה לשם F-Sport שאמורה להציע עיצוב ספורטיבי מעט יותר ואבזור שיקסום לחובבי הספורט - בין אם הם אוהבים לנהוג ובין אם הם מעדיפים לעשות סקי. לטובת הנוסעים מציינים בלקסוס כי המרווח הפנימי השתפר וכך גם איכות החומרים. לקסוס IS החדשה צפוייה לנחות בישראל ביוני 2013, והיא תשווק אצלנו בגרסת ה-IS250 המוכרת וגם בגרסת ה-IS300h.
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
פורסם לראשונה ב- 10.01.13
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות