לקסוס LC, מכונית הספורט-קופה המרהיבה של מותג היוקרה היפני, עוברת מתיחת פנים - ללא שינויים כלשהם בעיצוב, אך עם מספר שדרוגים ליכולת הדינאמית. המכונית, שחוגגת בימים אלו שלוש שנים, תחל להימכר בעולם בגרסתה המעודכנת כבר בקיץ הקרוב. מהיבואנית המקומית נמסר כי השיווק בישראל צפוי להיפתח בינואר 2021.
במסגרת העדכון הנוכחי, הוחלפו חלקי מתלה שונים ברכיבי אלומיניום לטובת הפחתת משקל של כ-10 ק"ג. ההפחתה במשקל אפשר להשיג ריכוך מסוים של המתלה לטובת תגובה חלקה יותר, ואילו בולמי הזעזועים מלפנים קיבלו טווח תנועה רחב מבעבר. מאחור הוקשח המוט המייצב על מנת לספק תגובות טבעיות יותר להיגוי. חישוקי ה-"21 זכו לעיצוב חדש ולמשקל מופחת.
בנוסף זכתה ה-LC למערכת ה-Active Cornering Assist של
לקסוס, שבולמת גלגל פנימי בעיקול ומסייעת לצמצם תת-היגוי במהירויות ביניים.
תיבת 10 ההילוכים האוטומטית, שמשודכת למנוע ה-V8 בנזין, זכתה לעדכון תוכנה שמאפשר "משיכה" של ההילוכים גם בשימוש יומיומי של 50-70% מטווח דוושת הגז, כך שהתאוצה תורגש באופן משמעותי יותר גם בתנאים אלו. בדגם ההיברידי, שלו ישנה תיבת "מולטי-סטייג'" המורכבת מתיבת 4 הילוכים אוטומטית ומתיבה רציפה נוספת, גם כן חל עדכון - כך שמעתה התיבה תעביר להילוך שני ולא שלישי בתאוצות חזקות במטרה לשפר את התחושות בנהיגה.
מבחינה עיצובית תוצע ה-LC עם שני גווני צבע חדשים לבחירה, וכן עם שני גוונים נוספים לדיפוני העור בתא הנוסעים. מערכת המולטימדיה תציע מעתה ממשק אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בהתבסס על המסך המוכר בגודל 10.3 אינץ'.
ביחידות ההנעה לא חלו שינויים: גרסת ה-LC500 תמשיך להציע את מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטרים, עם הספק של 477 כ"ס ותאוצה של 4.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. גרסת ה-LC500h ההיברידית תוצע עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים ושני מנועים חשמליים נוספים, עם הספק כולל של 359 כ"ס ותאוצה של 5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות