לקס מוטורס, יבואנית לקסוס בישראל, החלה בשיווק גרסת שבעת המושבים של ה-RX, או בשמה המלא - לקסוס RX-L. גרסה זו ארוכה ב-11 ס"מ מה-RX הרגילה וגבוהה ב-1.5 ס"מ. המשקל העצמי גדל ב-60-105 ק"ג (תלוי גרסה). בישראל תשווק הגרסה ההיברידית עם השם המסובך RX450hL ברמת הגימור "פרימיום" הבכירה. הדגם יוצג ללקוחות לראשונה במסגרת אירוע ימי מכירות שיתקיים בין התאריכים 13-15 ביוני.
מדובר באותה יחידת הנעה של גרסת ה-450h של ה-RX הרגיל, העושה שימוש במנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר המשודך למנוע חשמלי. יחדיו הם מפיקים הספק משולב של 313 כ"ס ומומנט העומד על 34.2 קג"מ. ההנעה בגרסה ההיברידית הינה כפולה וההאצה ל-100 קמ"ש התארכה ב-0.3 שניות לעומת הגרסה הקצרה ועומדת על 8 שניות. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 16.7 ק"מ לליטר (17 ק"מ לליטר בגרסה הקצרה).
אבזור ובטיחות
האבזור ב-RX-L עשיר מאוד, שכן הרכב ישווק ברמת הגימור "פרימיום" בלבד. האבזור כולל בין היתר הגה עם כוונון חשמלי, מושב נהג חשמלי עם זכרונות (למושב ולהגה), ריפודי עור, מושבים מחוממים ומאווררים, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים כולל יחידת שליטה נפרדת מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, מראה פנימית נגד סנוור, מראות צד מתכהות, תא מטען חשמלי, חישוקים קלים בגודל 20 אינץ', חלון גג חשמלי, מושבים מתקפלים חשמלית בשורה השלישית, מטען סלולרי אלחוטי, מסך רחב בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע משודרגת עם 12 רמקולים ושני שקעי USB נוספים בשורה השנייה.
בתחום הבטיחות נמצא כסטנדרט 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעה על סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, התרעת עייפות לנהג, זיהוי תמרורים, והתרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית והתרעת רכב בשטח מת.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "השקת ה-RX L מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה של לקסוס העולמית להרחבת היצע הדגמים, במטרה לענות לטעמם של יותר ויותר לקוחות בשוק הפרימיום. ה-RX L הינו הדגם הראשון של לקסוס בישראל עם 7 מושבים, מונע באמצעות המערכת ההיברידית המתקדמת בעולם, ה-Self Charging Hybrid, ואנו בטוחים שהוא יביא למותג לקוחות חדשים, צעירים ובעלי משפחות".
לקסוס RX-L - מחירים:
לקסוס RX-L 450h בגרסת Premium תעלה 498,000 שקל
לדגמי לקסוס בישראל – לקסוס
פורסם לראשונה ב- 03.06.18
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות