לא מעט אנשים מתקשים להסתיר את האמביוולנטיות כלפי לקסוס RX. לדעת רבים הוא אחד הרכבים הנוחים, הנעימים והמרשימים ביותר בקטגוריה המצומצמת שלו, אבל גם אחד המוחצנים והוולגריים יותר.
עכשיו, כשהוא נוחת בגרסת כניסה חדשה וזולה יותר בעשרות אלפי שקלים שעל הדרך מורידה גם את מחירי ה-RX350 וה-RX450h, עוד אנשים יוכלו להתלבט בענייניו. אתם יודעם, צרת רבים וזה.
כמנהגה בקודש, לקסוס ישראל לא מפשיטה אבזור מגרסה זו, ולמעשה ההבדל היחידי בין ה-RX200t לבין שני אחיו השריריים יותר הוא יחידת ההנעה. אפילו מערכת המתלים ובלימה נותר ללא שינוי - עצמות עצה כפולות מקדימה ומקפרסון מאחור; וארבעה דיסקים מאווררים.
המנוע של לקסוס RX200t הוא אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו שקיים בדגמים אחרים של היצרנית. הוא מפיק 238 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ (רק 2 קג"מ פחות מהמנוע של ה-RX350). על הנייר, עם 9.5 שניות למאה קמ"ש, 1.3 שניות יותר מאשר ה-RX350, הביצועים נחותים מהגרסאות האחרות ולא במעט. אך בפועל, מומנט שיא והספק מרבי שמגיעים הרבה יותר מוקדם, כנראה יעשו אותו זריז למדי בתנאי נהיגה יומיומיים.
תיבת ההילוכים גם היא שונה - אוטומטית עם שישה הילוכים במקום שמונה בדגמים האחרים. וצריכת הדלק כמובן טובה יותר מאשר בדגם הבנזין הבכיר, עם 12.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת במקום 9.2. יחד עם זאת היא עדיין פחות טובה מזו של הדגם ההיברידי, שמתהדר ב-18.2 ק"מ לליטר בכל תוואי נסיעה.
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות