ארבע שנים לאחר שנחשף לראשונה, עובר
לקסוס UX מתיחת פנים ראשונה - שמתמקדת פחות בעיצוב החיצוני ויותר בתא הנוסעים, באבזור ובאיכות הנסיעה. בשלב זה העדכון נוגע רק לגרסאות הבנזין וההייבריד ולא לגרסה החשמלית. מהיבואנית המקומית נמסר כי ה-UX המחודש צפוי לנחות בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.
העדכון המשמעותי ביותר הוא החלפת מערכת המולטימדיה באחת חדשה, עם מסך בגודל 8 או 12 אינץ' (לעומת 7 או 10.25 כיום). המערכת החדשה מוותרת על משטח המגע שבין המושבים הקדמיים (במקומו יופיעו כפתורי הפעלה לחימום המושבים או תא אחסון), ומצטיידת בתפעול מגע מתבקש. למערכת מעבד חזק יותר לטובת תפעול מהיר יותר, וכן מערכת הפעלה אינטואיטיבית מבעבר ותצוגה חדה יותר.
בנוסף, הוזז המסך למרחק של כ-14 ס"מ לפנים, על מנת לאפשר תפעול נוח במגע. מערכת המולטימדיה תציע תפעול קולי נרחב בפקודת "היי
לקסוס", שתאפשר שליטה על ביצוע שיחות טלפון, הפעלת מערכת השמע ובקרת האקלים ללא מגע. קישוריות אפל קארפליי תתאפשר באופן אלחוטי, קישוריות אנדרואיד אוטו תצריך חיבור בכבל ובאירופה יתאפשר גם חיבור לענן לטובת ניווט מקוון ועדכונים מרחוק. אפליקציית סמארטפון יעודית, שספק אם תוצע בישראל, תאפשר פתיחה ונעילה של הרכב מרחוק וכן הפעלה מראש של המיזוג.
בנוסף למערכת המולטימדיה החדשה, תציע לקסוס גם רמת גימור חדשה בשם F דיזיין - כלומר, עם פריטי עיצוב ספורטיביים של גרסת ה-F ספורט, אך ללא השיפורים הדינאמיים. המפרט של גרסה זו כולל בין היתר סבכה קדמית מושחרת בגימור רשת, פגושים בעיצוב ספורטיבי, ספוילר מושחר מאחור, חישוקי "18 בגימור מתכתי כהה ועוד.
גרסת ה-F ספורט ה"אמיתית" תציע גם בולמי זעזועים אדפטיביים, מוטות מייצבים לשיפור התנהגות הכביש וצמצום רעידות, וכן מערכת היגוי משופרת. בכל הגרסאות של ה-UX הוסיפה היצרנית היפנית מספר נקודות ריתוך חדשות והחליפה את הדלת האחורית לאחת מפלדה קשיחה יותר, לטובת הגברת קשיחות הגוף.
גם מערכות הבטיחות עברו סדרת שיפורים, כאשר נוספה מערכת עזר חדשה לזיהוי תנועה חוצה בצמתים עם התחמקות אקטיבית ממכשול, ובקרת השיוט האדפטיבית יודעת מעתה להפחית את מהירות הנסיעה בעיקולים.
נציין גם כי נוסף צבע גוף אחד חדש לבחירה, לצד מספר אפשרויות צביעה דו-גונית וצבע פנים חדש - אגוז לוז - שיוצע בכל הגרסאות ועם כל סוגי הריפוד, למעט בגרסאות ה-F הספורטיביות.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות