בשנת 2013 מסרה לקסוס 572 מכוניות, המספר הגבוה ביותר של מותג היוקרה היפני מאז ההגעה לישראל. הנתון מהווה עליה של 20% לעומת שנת 2012. את הצמיחה זוקפת היבואנית לזכותם של רכבי הפנאי מסדרת ה-RX, שרשמו גידול של 64% במכירות לעומת השנה שעברה עם 180 מסירות. אחת הסיבות לכך היא הוזלה של 10,000 שקל במחירי הדגם שבוצעה לקראת סוף השנה, כאשר הגרסה המאובזרת של ה-RX450h הוזלה ב-20,000 שקל.
לקסוס IS300h החדשה. מנוע צמיחה מרכזי / צילומים: יצרניתלקסוס IS300h החדשה, שהושקה בישראל לפני כחודשיים, רושמת הצלחה נאה עם כ-200 הזמנות עד כה - ומרבית הרכבים יימסרו ללקוחות ב-2014. הדגם המוביל הוא כצפוי ה-CT200h הזולה יחסית, שהוזלה אף היא במהלך השנה וסיימה עם 204 מסירות. ה-GS הסאלונית מסרה 87 מכוניות בשנת 2013, ולקסוס LS החדשה מסרה 39 מכוניות.
במבחני הדרכים שנעשו ל-LS החדשה במהלך השנה החולפת נרשמו ביקורות בנוגע לדלילות של רשימת מערכות הבטיחות בהן צוידה המכונית. לקראת סוף השנה שודרגה רשימת האבזור של המכונית, וכעת היא נמכרת כסטנדרט עם מערכת רדאר לזיהוי מוקדם של מצב תאונה, בקרת שיוט אקטיבית הכוללת שמירת מרחק אוטומטית ומערכת תאורת LED עם מעבר עצמי לאורות גבוהים. במקביל לתוספת האביזרים, התייקרה ה-LS בסכומים שבין 35,000 ל-40,000 שקל.
ספינת הדגל לקסוס LS תגיע עם מערכות בטיחות נוספותבמהלך 2014 תגיע לישראל גרסה מתוחת פנים של לקסוס CT200h, עם עיצוב מחודש ושיפורים גם בתיבת ההילוכים הרציפה ובתחום נוחות הנסיעה. בנוסף תגיע גרסה היברידית מוזלת ללקסוס GS, שתיקרא בשם GS300h. גרסה זו תצויד במנוע 2.5 ליטר בנזין של הלקסוס IS החדשה, והמחיר על פי היבואנית יהיה "אטרקטיבי לסגמנט". לקראת סוף השנה, וייתכן שב-2015, יגיעו לישראל שני דגמים חדשים לחלוטין: לקסוס RC, מכונית קופה ספורטיבית, ולקסוס NX - רכב פנאי קטן יחסית שימוצב מתחת ל-RX.
מלבד השינויים הקלים שנערכו בחודשים האחרונים במחירי ה-RX וה-LS, לא יהיו שינויים במחירים של דגמי לקסוס עם תחילת השנה הנוכחית.
לדגמי לקסוס בישראל -
לקסוס
פורסם לראשונה ב- 01.01.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות