מעט מאוד השתנה במסגרת מתיחת הפנים של מאזדה 3, אבל זו לא מכונית שהיתה צריכה שינוי רדיקלי. נגיעות קלות לעיצוב החיצוני, חידושים טכנולוגייים פה ושם וקצת תוספת אבזור - כל אלה אמורים להספיק כדי לשמר את
של ה-3 בקטגוריית המשפחתיות.
מלפנים, הפס שתוחם את הגריל הקדמי קיבל גימור כרום עבה ובולט יותר, שמתחבר כעת למרכז הפנס הקדמי (ולא מעליו כמו בדגם היוצא). פנסי הערפל הקדמיים הוחלפו גם כן, והגריל התחתון הפך חלק וויתר על הרשת.
מאחור הוקטן השטח המושחר של הפגוש, והוא מתחיל כעת מתחת לפנסי הערפל ומקיף את סביבת האגזוזים בלבד. בגרסת הסדאן נוספה מעין כנף קטנטנה בקצה דלת תא המטען.
בתוך תא הנוסעים עברה מאזדה 3 שינויים דומים לאלו שעברו על מאזדה 6. הכפתורים על ההגה הפכו שקועים, הריפודים הוחלפו בחדשים וגם המסך משתלב כעת בצורה הרמונית יותר עם הדשבורד, ובתצוגה העילית נוספו עוד כמה נתונים והיא הפכה צבעונית.
לראשונה בקטגוריה, מאזדה 3 תציע בכל הגרסאות תאורת לד אדפטיבית, שמתאימה את גובה האלומה בהתאם לתנועה הבאה ממול. עוד במערכות הבטיחות: הבלימה האוטונומית פועלת כעת עד למהירות של 80 קמ"ש (במקום 30 קמ"ש) וגם מזהה הולכי רגל, הצטרפה מערכת התראה על סטיה מנתיב ובגרסאות ה-2.0 ליטר המאובזרות יהיה גם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב הנסיעה.
עדכונים נוספים במפרט הן מראות מתקפלות חשמלית, תאי אחסון גדולים יותר בדלתות, עיצוב מחודש לחישוקי הגלגלים, וכן מערכת G-Vectoring Control, שמשנה את מומנט המנוע בהתאם לפקודות ההיגוי - ונועדה על מנת להפחית את זוויות הגלגול בפניה ולייצר נסיעה חלקה יותר לנוסעים ברכב.
המחירים לא השתנו, לאחר ההתייקרות בגובה 2,000 שקלים שהתרחשה רק בחודש שעבר. אין הבדל במחירים בין גרסאות ההאצ'בק לסדאן. ואלה המחירים:
מאזדה 3 מנוע 1.5 קומפורט - 132,000 שקל
מאזדה 3 מנוע 2.0 ספורט - 132,000 שקל
מאזדה 3 מנוע 2.0 קומפורט - 135,000 שקל
מאזדה 3 מנוע 2.0 פרימיום - 143,000 שקל
לדגמי מאזדה בישראל -
מאזדה
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות