יש מתיחות פנים דרמטיות, כאלו שמשנות את המכונית מקצה לקצה - כמו למשל המתיחה האחרונה של פורד פוקוס. יש מתיחות פנים כמעט בלתי מורגשות, כמו זו שעברה פיג'ו 208; ויש מתיחות פנים שממש לא משנה מה הן יעשו לרכב - העובדה שמדובר בעדכון למכונית כל כך חשובה מספיקה כדי להעלות את מתיחת הפנים לכותרות. כזו היא מתיחת הפנים של טויוטה קורולה שהגיעה היום לישראל, וכזו היא מתיחת הפנים של מאזדה 3 שהוצגה ביפן.
מאזדה 3 המחודשת משנה מעט מאוד בעיצוב, ואפשר להבין למה. ה-3 היתה ונשארה אחת המשפחתיות המרשימות ביותר למראה, ולא נדרשו יותר מנגיעות קלות בכדי לשמר את המצב הזה. מלפנים, ה"חיוך" שתוחם את הגריל הקדמי קיבל פס כרום עבה ובולט יותר, שמתחבר כעת למרכז הפנס הקדמי (ולא מעליו כמו בדגם היוצא). פנסי הערפל הקדמיים הוחלפו גם כן, והגריל התחתון הפך חלק וויתר על הרשת.
מאחור הוקטן השטח המושחר של הפגוש, והוא מתחיל כעת מתחת לפנסי הערפל ומקיף את סביבת האגזוזים בלבד. בגרסת הסדאן נוספה מעין כנף קטנטנה בקצה דלת תא המטען.
בתוך תא הנוסעים עברה מאזדה 3 שינויים דומים לאלו שעברו על מאזדה 6 ו-CX5 בשנה הבאה. הכפתורים על ההגה הפכו שקועים, ובמרכז הקונסולה מופיע כעת בלם יד חשמלי שמפנה מקום למחזיקי כוסות עם מכסה נגלל. גם המסך משתלב כעת בצורה הרמונית יותר עם הדשבורד, ובתצוגה העילית נוספו עוד כמה נתונים והיא הפכה צבעונית.
בהיצע המנועים לא חלו שינויים, למעט הצטרפותה של גרסה היברידית המבוססת על מכלולים של טויוטה - שכנראה לא תגיע לישראל. מערכת חדשה מעניינת שמאזדה מציגה היא ה- G-Vectoring Control, שמשנה את מומנט המנוע בהתאם לפקודות ההיגוי - ולמעשה מפחיתה את הצורך בתיקוני היגוי מצד הנהג וגם מצמצמת התפתחות של תת היגוי.
בנוסף משדרגת מאזדה את היצע מערכות הבטיחות שלה, ומוסיפה למערכות המוכרות - ובהן ניטור רכב בשטח מת, בלימה אוטונומית והתראה על סטיה מנתיב - גם מערכת לזיהוי תמרורים וזיהוי הולכי רגל.
מחברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, נמסר ל-iCar כי מאזדה 3 המחודשת תגיע לישראל לקראת הרבעון השני של 2017.
לדגמי מאזדה בישראל -
מאזדה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות