בתחילת חודש אפריל עדכנה רשות המיסים את נוסחת המס הירוק, מה שהביא לגל התייקרויות של כלי רכב חדשים בישראל. בסוזוקי בחרו להמתין עם עליית המחירים (למעט הג'ימני שהתייקר כבר לפני כחודשיים), אך כעת מתפרסם המחירון החדש של המותג ובתוכו שורת התייקרויות.
עוד בגזרת הקטנות, הסוויפט רושמת התייקרות של 1,000 שקלים בגרסה האוטומטית שתעלה מעתה 95,000 שקלים. מחירה של הגרסה הידנית לא השתנה, וגם המחירים של סוזוקי איגניס נותרו כשהיו.
סוזוקי בלנו, שקיבלה מערכת בלימת חירום אוטונומית ורשמה התיקרות של 2,000 שקלים רק לפני חודש, מתיקרת כעת ב-2,000 שקלים נוספים ותעלה 100,000 שקלים. הגרסה הידנית, שלא זכתה למערכות הבטיחות המתקדמות, התיקרה ב-1,000 שקלים.
בגזרת רכבי הפנאי עלה מחירו של סוזוקי קרוסאובר (עם מנוע 1.4 ליטרים טורבו) ב-1,000 שקלים בגרסה הידנית וב-2,000 שקלים בגרסה האוטומטית, שתעלה מעתה 129,000 שקלים.
סוזוקי ויטרה, שרק בתחילת חודש מרץ התיקר ב-2,000 שקלים, רושם התייקרות נוספת ומשמעותית יותר. לפני כחודשיים התייקרה רק גרסת ה-1.4 ליטרים, שרשמה עכשיו התייקרות נוספת של 1,000 שקלים ותעלה 133,000 שקלים. מנוע ה-1.0 ליטרים, שלא התייקר בסבב הקודם, רשם התייקרות של 4,000 שקלים בגרסת ההנעה הקדמית (124,000 שקלים) ו-3,000 שקלים בגרסת ההנעה הכפולה (130,000 שקלים).
בשליש הראשון של 2019 מסרה סוזוקי כ-5,000 מכוניות חדשות בישראל, נתון המהווה ירידה של 10% ביחס לתקופה המקבילה ב-2018.
לצפייה בכל דגמי סוזוקי בישראל
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות