בעוד חרב המס הירוק מאיימת על רבים מהרכבים המשווקים בישראל - כולל לא מעט דגמים היברידיים - מיצובישי משיקה את הדגם המעודכן של אאוטלנדר PHEV, שלא צפוי לסבול מעדכון נוסחת המס ואף רושם הוזלה במחיר. מבחינה חיצונית השינויים קלים יחסית, אך מתחת למעטה העיצוב ישנה התקדמות טכנולוגית לא מבוטלת - עליה הרחבנו במבחן שערכנו לדגם לפני כ-8 חודשים.
מבחינה חיצונית, מיצובישי אאוטלנדר PHEV מודל 2019 נבדל מקודמו בגריל מעט שונה עם רשת צפופה בחלק העליון, רצועות כרום עבות יותר ופסי אוורור בצדדים. הפגוש הקדמי קיבל נגיעות כסופות ומעודנות, תאורת החזית השתנתה מעט ואילו פנסי הערפל קטנים יותר והם שוכנים בתוך "בתים" מוכספים ואלגנטיים. מהצד ניתן להבחין בחישוקים שונים ומאחור יש ספוילר נאה מעל השמשה ופגוש אחורי שונה, כולו בצבע הרכב. בכל מקרה מדובר בפערים זניחים, שברובם ניתן להבחין רק כאשר מציבים את הרכב ליד קודמו.
מנוע הבנזין של מיצובישי אאוטלנדר PHEV גדל מ-2,000 ל-2,400 סמ"ק, אך כעת הוא מציג נתון ניצולת תרמית מרשים של 45%. גם המנוע החשמלי התחזק, ויחד מציגים השניים הספק משולב של 224 כ"ס (לעומת 203 בדגם היוצא). התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה מ-10.8 ל-10.5 שניות.
הסוללה של ה-PHEV גדלה בשיעור בלתי מבוטל, ונפחה עלה מ-12 ל-13.8 קוט"ש. מהירות הנסיעה המקסימלית בכוח החשמל עלתה מ-125 ל-135 קמ"ש, והטווח המוצהר אמנם ירד מ-54 ל-45 ק"מ - אך זאת בשל המעבר לתקן WLTP החדש והמחמיר, שכן בפועל טווח הנסיעה המעשי גדל ככל הנראה.
רשימת אביזרי הבטיחות של האאוטלנדר PHEV גבוהה כעת בכל הגרסאות (קודם מתיחת הפנים גרסת הבסיס אובזרה באופן חלקי). כבר בגסת "סופרים" הבסיסית ניתן למצוא בלימת חירום אוטונומית, התראת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. גרסת ה"לקצ'רי" כוללת בנוסף גם מערכת למניעת האצה פתאומית, התראה על רכב בשטח מת במראות והתראת תנועה חוצה מאחור.
מלבד אביזרי הבטיחות, כוללת גרסת ה"סופרים" גם בלם יד חשמלי, מערכת לשטיפת הפנסים, חישוקי "18 קלים, ראות צד עם קיפול חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור ואת מערכת המולטימדיה המקומית של היבואנית כלמוביל.
גרסת ה"לקצ'רי" מוסיפה למפרט גם מושבי עור עם חימום מלפנים וכוונון חשמלי למושב הנהג, חיישני חניה היקפיים, גג שמש חשמלי, תאורת לד ודלת תא מטען חשמלית.
גרסה חדשה שהתווספה להיצע נקראת בשם S אדישן, והיא כוללת בנוסף גם בולמי זעזועים מוקשחים מבית בילשטיין, גריל קדמי מושחר, מסילות גג שחורות, דוושות אלומיניום, חישוקים מושחרים, מצלמות היקפיות וריפודי עור בגימור "יהלומים".
מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מחירים:
מיצובישי אאוטלנדר PHEV בגרסת Supreme יעלה 189,900 שקלים (הוזלה של 5,000 שקלים)
מיצובישי אאוטלנדר PHEV בגרסת Luxury יעלה 209,900 שקלים (ללא שינוי)
מיצובישי אאוטלנדר PHEV בגרסת S-Edition יעלה 219,900 שקלים (גרסה חדשה)
בכלמוביל מצפים לכמות של כ-800 מסירות בשנה מהדגם המחודש, בהתאם למלאי שיוקצה על ידי היצרנית. משך האחריות עומד על 3 שנים לכל מכלולי הרכב, 5 שנים או 100,000 ק"מ לרכיבי המערכת החשמלית ו-8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה - כאשר במקרה של התקצרות מחזורי הטעינה ניתן גם להחליף תאים בודדים מתוך הסוללה.
לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות