מיצובישי אאוטלנדר החדש עושה שימוש בפלטפורמה חדשה. לדברי מיצובישי היא קשיחה יותר מקודמתה ובהתאם שופרה איכות הנסיעה וגם רמת הבטיחות הפאסיבית.
עיצובו החיצוני של האאוטלנדר החדש מזוהה מיד בזכות שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי בהשראת דגם הקונספט "אנגלברג". החזית בולטת עם תאורה ב-3 קומות, בפרופיל המראה דינאמי יותר ואילו חלקו האחורי הוא שלב נוסף בהתפתחות לעומת הדור הנוכחי.
מבפנים השינוי בולט גם הוא בזכות שפת עיצוב חדשה לגמרי. הקווים ארוכים ונמשכים לאורכו של הדשבורד, להגה עיצוב חדש עם כפתורי שליטה מרובעים, מסך המולטימדיה צף, ידית ההילוכים אלקטרונית, הקונסולה מוגבהת בין המושבים ולטענת היצרנית נעשה שימוש בחומרים איכותיים יותר.
מידותיו של האאוטלנדר החדש צמחו במעט לעומת קודמו. אורכו עומד על 471.0 ס"מ (ארוך ב-1.5 ס"מ), רוחבו עומד על 186.2 ס"מ (רחב ב-5.1 ס"מ) גובהו עומד על 174.8 ס"מ (גבוה ב-3.8 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 270.6 ס"מ (ארוך ב-3.6 ס"מ).
מנוע וביצועים
מיצובישי אאוטלנדר בדור הרביעי זוכה למנוע בנזין חדש, בנפח 2.5 ליטרים ללא מגדש טורבו, בדומה לניסאן אקסטרייל החדש שנחשף בשנה שעברה. ההספק עומד על 181 כ"ס ב-6,000 סל"ד ונתון המומנט המירבי עומד על 25 קג"מ ב-3,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבה רציפה עם חלוקה מלאכותית ל-9 הילוכים ויוצע עם הנעה קדמית או כפולה. בשלב זה טרם פורסמו נתוני ההאצה ל-100 קמ"ש, צריכת הדלק המשולבת או נתונים אודות גרסת הפלאג-אין הייבריד שתצטרף בעתיד הקרוב.
במיצובישי מציינים כי מערך המתלים חדש ואילו תגובת ההגה משופרת (2.6 סיבובים מנעילה לנעילה לעומת 3.3). מערכת הבלמים שופרה גם היא עם דיסקיות גדולות יותר, וכמו כן ישנו בורר מצבי נהיגה עם 6 מצבים לבחירה: חיסכון ורגיל, כביש, עפר, שלג ובוץ.
אבזור ובטיחות
לאאוטלנדר החדש אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' (כסטנדרט ישנו לוח מחוונים רגיל עם תצוגת 7 אינץ'), תצוגה עילית בגודל 10.8 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 9 או 8 אינץ' כולל קישוריות לטלפון הנייד, משטח טעינה אלחוטי, מצלמות היקפיות כולל מבט על, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים עם שליטה נפרדת ליושבים בשורה השנייה, גג פנורמי, וילונות אינטגרלים בדלתות האחוריות, תא מטען נפתח חשמלית ללא מגע יד, מערכת שמע מבית Bose עם 10 רמקולים וחישוקי 20 אינץ'.
בתחום הבטיחות ישנן 11 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע), בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימת חירום (במהירות חניה), מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עייפות ובקרת שיוט אדפטיבית חכמה הפועלת בשיתוף מערכת הניווט ומערכת זיהוי התמרורים (לדוגמא מאטה לקראת עיקולים ומתאימה את מהירות הנסיעה בהתאם לשילוט). כמו כן ישנה מערכת בקרת ירידה במדרון ובקרת נגרר.
פורסם לראשונה ב- 18.02.21
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות