חמישה חודשים אחרי שנחשפה, מתיחת הפנים של מיצובישי לאנסר ספורטבק - או כפי שהיא מכונה בידי היבואן, מיצובישי ספורטבק - נוחתת בישראל. בתפריט: עיצוב מעודכן, אבזור עשיר יותר, ומחיר שלא השתנה ויעמוד על 119,500 שקל.
עיצובה של הלאנסר ספורטבק עבר עדכון עדין למדי, אך עדיין כזה שמורגש. הגריל הקדמי קיבל מנה גדושה יותר של כרום, והפגושים עוצבו מחדש עם פנסי יום מבוססי לד מלפנים ובתי פנסי ערפל שמזכירים את אלו שבאטראז'. עם שינויי העיצוב, גדל גם אורכה של המכונית, שעומד כעת על 464 ס"מ (גידול של 5.5 ס"מ).
תא הנוסעים קיבל טיפול קטן עוד יותר, עם נגיעות פלסטיק שחור מבריק וכסוף בכמה מקומות. בניגוד ללאנסר האמריקאית, זו שלנו משאירה את מערכת המולטימדיה של מיצובישי ומקבלת אל חיקה את מערכת ה-Connected Car של כלמוביל. שהיא כשלעצמה מערכת טובה מאוד, אפילו ביחס ללא מעט מערכות מקוריות. המערכת הזו כוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ', מערכת ניווט Waze, דיבורית בלוטות' עם אפשרות להזרמת מדיה ומצלמת רוורס.
לצד מערכת המולטימדיה, מתקינה כלמוביל בלאנסר ספורטבק גם את המהדורה החדש של מערכת מובילאיי. בנוסף לפיצ'רים הרגילים שלה, של התראה על אי שמירת מרחק וסטייה מנתיב, כוללת המערכת גם הצגת תמרורים (עם התראה על חריגה מהמהירות המותרת) וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים.
האבזור המקורי של הלאנסר ספורטבק כולל שבע כריות אוויר, חיישן לחת אוויר בצמיגים, חישוקי 16 אינץ' קלים, גג שמש חשמלי, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים, בקרת שיוט, שקע USB ועוד.
המנוע הוא עדיין אותו אחד המוכר מהדגם היוצא, עם נפח של 1.8 ליטר, 140 כ"ס ו-17.9 קג"מ. המנוע ימשיך לעבוד עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שתורמת את חלקה להאצת המכונית למאה קמ"ש תוך 11.9 שניות וצריכת דלק משולבת (מוצהרת יצרן) של 15.1 ק"מ לליטר.
לדגמי מיצובישי בישראל -
מיצובישי
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות