אין זה סוד שחטיבת הרכב של מיצובישי לא בדיוק נמצאת במצב כלכלי מזהיר. היא אחת היצרניות הקטנות ביותר ביפן ואסון הצונאמי שפקד את יפן בשנת 2010 עדיין מראה את אותותיו. אך העולם מתקדם ומיצובישי חייבת לעשות מהלכים - ככל שהיא מסוגלת - על מנת לעדכן את ליין הדגמים שלה כדי שאלה ישארו תחרותיים. זו הסיבה שמיצובישי לנסר, שהוצגה בדור הנוכחי בשנת 2007, עוברת מתיחת פנים נוספת. למעשה, מיצובישי כבר הודיעה כי היא אינה מתכננת יורשת לדגם הנוכחי אלא תתמקד במכוניות נישתיות יותר כגון ג'יפונים ומכוניות קטנות, כך שזה לגיטימי שהיא מנסה "לסחוט את המיץ" מהדגם הנוכחי עד תום.
במסגרת מתיחת הפנים מקבלת הלנסר חזית חדשה, בערך. היא מקבלת תאורת יום מבוססת פנסי לד אשר נחים בבתי פנסי הערפל וחובקים אותם, בדומה לפסי הכרום של האטראז' ופגוש עם קווים מעט מעוגלים יותר. בנוסף, משיקה מיצובישי גם שני צבעים חדשים וחישוקי 16 או 18 אינץ' בעיצובים חדשים.
מיצובישי לנסר 2016. מלבד החזית כמעט ואין שינוייםתא הנוסעים מקבל גם הוא טיפול מינורי, עם נגיעות פלסטיק שחור מבריק ושדרוג מערכת המולטימדיה - שכנראה תוחלף בישראל בזו הביתית של כלמוביל - עם מסך מגע צבעוני וגדול יותר. מערכת השמע עברה גם שדרוג עם 710 וואט של הספק, תשעה רמקולים כולל סאב וופר, שקע USB והתאמה לשפע סוגי שידורי רדיו אמריקאים.
שאר המכונית נותרה ללא שינוי. וניכרת במיוחד הבחירה של מיצובישי שלא לצייד את המכונית במערכות בטיחות אקטיביות. במקום, היא מעדיפה להתבסס על שבע כריות אוויר, בקרת יציבות, וחיישן לחץ אוויר בצמיגים.
מיצובישי לנסר 2016. תא הנוסעים מקבל טיפול מינורי שעיקרו מערכת המולטימדיההיצע המנועים גם הוא נותר זהה. בהודעה לעיתונות מספרת מיצובישי על המנועים הרלוונטיים לשוק האמריקאי - 2.0 ו-2.4 ליטר שכנראה לא יעברו את האוקיינוס וישארו ביבשת החדשה. דבר שכן חודש הוא תיבת ההילוכים. היא עדיין אוטומטית-רציפה, אך מיצובישי מבטיחה ביצועים טובים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר, ובאופן כללי פעולה נעימה ושקטה יותר.
לדגמי מיצובישי בישראל -
מיצובישי
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות