המכון למחקר שיווקי J.D. Power ערך גם השנה את סקר שביעות הרצון השנתי בקרב מותגי הרכב השונים בארה"ב. הסקר נערך בקרב מעל 71,000 משתתפים בעלי רכבים מהשנים 2019-2017. המכון מציין כי בדירוג הכללי נרשמה עליה בשביעות הרצון זו השנה החמישית ברציפות. מנגד מציין מכון המחקר כי למרות משבר הקורונה והקשיים בשרשרת האספקה מצליחים המותגים השונים לספק חלפים ושירות נאות, אך ככל שיתגבר המשבר ייתכן ותיפגע היכולת לעמוד בציפיות הלקוחות.
הסקר כולל 5 מדדים כאשר לכל מדד ערך יחסי שונה – איכות השירות (27%), קבלת הלקוח (20%), יועץ השירות (20%) מתחם השירות (17%) ואיסוף הרכב (16%).
בסקר שנערך השנה בקרב מותגים עממים, מיצובישי הוא מותג המכוניות הלא אמריקאי המוביל עם ציון כללי של 847 נקודות (מקום רביעי כללי בקרב המותגים העממיים) והקדים ברשימה את טויוטה (843 נק') וניסאן (839 נק').
גם בשנת 2019 מיצובישי דורגה בצמרת הטבלה עם המקום השלישי הכללי בקרב המותגים העממיים. בשנת 2018 דורגה מיצובישי רק במקום העשירי, כך שמדובר בקפיצה של 6 מקומות בתוך שנתיים בלבד.
מארק צ'פין, סמנכ"ל תפעול מיצובישי מוטורס צפון אמריקה: "שביעות רצון הלקוח נמצאת במרכז העשייה של מיצובישי מוטורס. הדירוג הגבוה שלנו בסקר שביעות הרצון של J.D. Power 2020 לא היה מושג אלמלא ההתלהבות והמסירות של הסוכנים ומרכזי השירות. המשך התמיכה שלהם הוא מרכיב בהמשך הצמיחה של המותג בשוק האמריקאי".
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות