דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מנוע חדש לפיג'ו 3008

Getting your Trinity Audio player ready...


פיג'ו ממשיכה לשדרג את היצע המנועים של ה-3008, בהתאם לדרישות העדכניות שמציב תקן ה-WLTP למדידת צריכת דלק. לאחר שמנוע הדיזל, בנפח 1.6 ליטרים, הוחלף למנוע חדש בנפח 1.5 ליטרים - כעת מקבל ה-3008 גם מנוע טורבו-בנזין חדש, ללא שינוי בנפח אך עם שינויים רבים אחרים. המחיר התייקר ב-4,000 שקלים לעומת המנוע הקודם.

פיג'ו 3008

נפח המנוע, כאמור, נותר על 1.6 ליטרים - עם מגדש טורבו כמובן. ההספק עלה מ-165 ל-180 כ"ס, שמגיעים כעת 500 סל"ד מוקדם יותר, ב-5,500 סל"ד. המומנט עלה מ-24.4 ל-25.5 קג"מ, וכאן הזמינות נפגעה במעט - שכן המומנט המרבי מגיע ב-1,650 סל"ד, לעומת 1,400 במנוע הקודם.

הודות לשיפור במנוע, ולמעבר לשימוש בתיבת 8 הילוכים במקום 6 עד כה, נרשם כמובן שיפור בנתוני הביצועים. התאוצה התקצרה בעשירית השניה והיא עומדת כעת על 8.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. המהירות המרבית עלתה מ-206 ל-219 קמ"ש. צריכת הדלק אמנם לא רשמה שיפור דרמטי, והיא עלתה מ-17.2 ל-17.9 ק"מ לליטר, אך הנתון החדש נמדד בתנאי ה-WLTP המחמירים - שנועדו לדמות תנאי אמת. קבוצת הזיהום החדשה של מנוע הבנזין היא 4, לעומת 10 עם המנוע הקודם.

פיג'ו 3008

בשלב זה מקבל ה-3008 את המנוע החדש רק ברמת הגימור הבכירה פרימיום. זו כוללת, כמו בעבר, פריטים כמו מושבים בריפוד משולב עור עם חימום מלפנים, כוונון חשמלי למושב הנהג, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהנפת רגל, טעינה אלחוטית לסלולארי, גג שמש פנוראמי חשמלי, חישוקי "19, בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד בקיפול חשמלי, תאורת לד פנימית ועוד. 

בתחום מערכות הבטיחות כוללת פיג'ו 3008 פרימיום מערכת לבלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על רכב בשטח מת במראות, זיהוי תמרורים, התרעת עייפות לנהג ואורות גבוהים אוטומטיים.

פיג'ו 3008

גרסת האבזור הבסיסית האקטיב צפויה להגיע לישראל עם המנוע החדש בתחילת 2019 ומחירה טרם פורסם, אך סביר להניח שתשמור על פער דומה של כ-12,000 שקלים.

בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 נמכרו בישראל 2,437 יחידות של פיג'ו 3008, מתוכן כ-35% בגרסת הבנזין והיתר עם מנועי דיזל.

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה