בהמשך מתוכננות להגיע ארצה מסחריות חשמליות נוספות כגון פיאט דוקטו ומרצדס ספרינטר. מקסוס תספק אחריות של 3 שנים על הרכב (או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם) ועל הסוללה תינתן אחריות של 8 שנים (או 160,000 ק"מ, המוקדם מביניהם).
למקסוס e-דליבר 9 מנוע חשמלי בהספק של 201 כ"ס ונתון מומנט מירבי העומד על 31.6 קג"מ. סוללה בגודל 88.55 קוט"ש מספקת טווח נסיעה של 306 ק"מ ואילו צריכת האנרגיה עומדת על 312 וואט שעה לק"מ.
ה-e-דליבר 9 מאפשר טעינה רגילה (AC) ומהירה (DC). בעמדה רגילה תיטען הסוללה מ-5% ל-100% ב-9 שעות ואילו בעמדת טעינה מהירה תמתינו 45 דקות בלבד (0-80%). מרווח הטיפולים עומד על 30,000 ק"מ או שנתיים.
מידות ומשקלים
מקסוס e-דליבר 9 ישווק בשני משקלים ובשתי מידות גובה, האחת במשקל כולל של 3,990 ק"ג והשנייה במשקל כולל של 4,050 ק"ג. כושר ההעמסה עומד על 1,215-1,275 ק"ג בגרסת ה-3,990 ק"ג ו-1,275-1,335 ק"ג בגרסת ה-4,050 ק"ג.
מידות המרכב בגרסת L3H2 עומדות על אורך של 594.0 ס"מ, רוחב של 206.2 ס"מ ובסיס גלגלים של 376.0 ס"מ. גובה גרסה זו עומד על 254.5 ס"מ ואילו בגרסת L3H3 הגובה עומד על 276.5 ס"מ.
לעומת פיאט דוקטו (ארוך-גבוה, 3.9 טון), ה-e-דליבר 9 בגרסת L3H2 (4 טון) קצר ב-5.8 ס"מ, גבוה ב-2.3 ס"מ, ואילו כושר ההעמסה נמוך ב-525 ק"ג. זו גם הגרסה שתשווק תחילה ומחירה יעמוד על 269,000 שקלים (לא כולל מע"מ) וממקסוס ישראל נמסר כי בהמשך השנה יצטרפו שאר גרסאותיו של ה-e-דליבר 9.
אבזור ובטיחות
רשימת האבזור של ה-e-דליבר 9 עשירה ביחס למקובל ברכבים מסחריים. כך למשל ישנה מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ', בקרת אקלים, מראות צד מחוממות, חיישן גשם וחיישן תאורה, תאורת לד מלאה, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים ומשענת יד.
בבטיחות ישנו גם כן אבזור מכובד הכולל 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת רכב בשטח מת. כמו כן לרכב 3 מושבים וניתן להוסיף שורות מושבים נוספות, דלת הזזה נוספת, מדרגות צד חשמליות ואופציה לחימום במושבים הקדמיים.
פורסם לראשונה ב- 06.07.21
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות