ב-4 השנים האחרונות, סוזוקי אלטו היתה המכונית הזולה בישראל. היבואן של סוזוקי לא זז לרגע מהמחיר של 60 אלף שקל לגרסה הידנית, ולמעט מבצעים פה ושם - המחיר של האלטו היה הנמוך ביותר בארץ לרכב חדש. גרסה חדשה של שברולט ספארק משנה את מצב העניינים, ומציבה את רף המחיר על 54,900 שקל. לרכב חדש מהניילונים.
הגרסה החדשה של שברולט ספארק מצוידת במנוע בנפח 1,000 סמ"ק, לעומת מנוע 1,250 שהיה לה עד היום. המנוע החדש מציג הספק של 68 כ"ס ב-6,400 סל"ד, נתון דומה לזה של מרבית המתחרות - כולל קיה פיקנטו. נתון המומנט עומד על 9.5 קג"מ ב-4,800 סל"ד. הביצועים, כצפוי, פחות טובים מאלו של המנוע הגדול: את התאוצה ל-100 קמ"ש תסיים הספארק בתוך 15.3 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 152 קמ"ש בלבד. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר ע"פ נתוני היצרן, בדיוק כמו במנוע הגדול.
בכדי להגיע למחיר הנמוך, קיצצו בשברולט גם ברשימת האבזור. הספארק המוזלת תשווק בגרסה שתיקרא LS, ומוותרת על פריטים רבים שקיימים בגרסה המוכרת: מחשב דרך, כוונון גובה להגה, חימום מושבים, פנסי ערפל, ידיות ומראות בצבע הרכב, פסי גגון, מראות חשמליות ואפילו מאפרה ומצת יצאו מרשימת האבזור. בנוסף, הספארק בגרסת ה-LS תשווק עם חישוקי "13 קטנים ועם חלון חשמלי אחד בלבד.
לדגמי שברולט בישראל -
שברולט
פורסם לראשונה ב- 11.09.13
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות