פחות מחצי שנה אחרי שהציגה את ה-AMG A35 חושפת מרצדס את גרסת הקצה הספורטיבית - והיא עושה זאת במקביל עם גרסאות ההאצ'בק וה-CLA. מרצדס A קלאס סדאן תאלץ להסתפק בשלב זה בגרסה ה"חלשה" יותר.
מרצדס AMG A45 תוצע בשתי גרסאות: A45 ו-A45 S, כאשר לשתי הגרסאות הנעה כפולה ותיבה כפולת מצמדים בעלת 8 הילוכים. גם ב-A45 מרצדס דוגלת בשיטת "אדם אחד - מנוע אחד", כלומר אדם אחד שמרכיב את המנוע על שלל חלקיו ובסופו גם מטביע את חותמו על גבי המנוע.
מרצדס מדווחת כי הושקעה לא מעט מחשבה בכל הקשור לאווירודינמיות, בפריטים כמו החישוקים הקלים, הספויילר הקדמי, כנפונים זעירים בצידי הפגוש הקדמי ועיצובו של הדיפיוזר האחורי המשפרים את כוח ההצמדה של הרכב במהירות גבוהה. ישנם גם חישוקי 19 אינץ' אופציונליים העשויים יציקה אחת לשיפור העמידות.
ל-A45 מנוע 2.0 ליטרים המספק 387 כ"ס עם שיא הספק ב-6,500 סל"ד, ונתון מומנט העומד על 48.9 קג"מ הזמינים מ-4,750. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4 שניות (4.1 שניות ב-CLA), המהירות המקסימלית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש וצריכת הדלק עומדת על 11.9 ק"מ לליטר (12.2 ק"מ לליטר ב-CLA).
גרסת ה-S מוסיפה 34 כ"ס לכדי 421 כ"ס, הקו האדום רחוק יותר ונמצא ב-6,750 סל"ד ונתון המומנט עומד על 50.9 קג"מ הזמינים מ-5,000 סל"ד. גרסה זו מקזזת עשירית שנייה בההאצה ל-100 קמ"ש ומסיימת אותה ב-3.9 שניות (4.0 שניות ב-CLA) ואילו המהירות המקסימלית מוגבלת ל-270 קמ"ש. צריכת הדלק זהה בשני המנועים.
כדי לעצור את התפלצת הותקנו בלמי 350 מ"מ מלפנים עם קליפר 4 בוכנות ובלמי 330 מ"מ מאחור. בגרסת ה-S הבלמים הקדמיים שודרגו ל-360 מ"מ וקליפר 6 בוכנות (עם חבילת דיינמיק פלוס).
בכל הקשור לעיצוב, ניתן פשוט לתמונות לדבר בעד עצמן...
מרצדס A45 אמורה להגיע לישראל ברבעון האחרון של השנה הנוכחית, ולהתמודד מול מתחרות כמו אודי RS3 וב.מ.וו M2.
לצפייה בכל דגמי מרצדס בישראל
פורסם לראשונה ב- 07.07.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות