בהשוואה ל-C קלאס הרגילה המהווה לה בסיס, ה-C43 מצוידת במיתלים נוקשים יותר עם בולמי זעזועים אדפטיביים ומוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים, דיסקים גדולים משמעותית (320-370 מ"מ לפנים-אחור), צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S דביקים יותר והיגוי אחורי אקטיבי כציוד תקני (הפניה של עד 2.5 מעלות).
השינויים הויזואליים כוללים סבכת 'פאן-אמריקנה', פגושים אגרסיביים יותר עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, רביעיית מפלטים מאחור וספוילר צנוע בקצה דלת תא המטען. בתא הנוסעים יש הגה עם צמד חוגות לשליטה במצבי הנהיגה, מנופי שליטה ידנית גדולים בהילוכים מאחורי ההגה, מושבים תומכים יותר ותצוגה שונה על לוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ועל מסך המגע ("11.9).
רשימת האבזור כוללת בין היתר תצוגת נתונים עילית, ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע משודרגת (בורמייסטר 3D עם 15 רמקולים), דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. יחידות התאורה מלפנים הן מסוג דיגיטל-לד עם יותר ממיליון פיקסלים ליחידה ומייצרות כך אלומת אור מדויקת פי 100 מיחידות לד רגילות.
היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (לתנועה חוצה ובנסיעה לאחור), שמירת נתיב (כולל מעבר נתיב אוטומטי), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת כשהטח לא פנוי.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות