בקצרה:
הענק של מרצדס מקבל עדכון עיצובי קל
יחידות ההנעה זכו למערכת היברידית קלה
לישראל הוא יגיע בתחילת השנה הבאה
מרצדס GLS, האח הגדול ביותר במשפחת רכבי הפנאי של מותג היוקרה, עובר מתיחת פנים קלה. החידוש העיקרי הוא תוספת של מערכת היברידית קלה במתח של 48 וולט, מה שאמור להוביל לשיפור מסוים בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים.
היצע המנועים כולל בגרסת ה- GLS350d מנוע דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 269 כ"ס (17 כ"ס פחות), ו-367 כ"ס בגרסת ה-GLS450d החזקה יותר (37 כ"ס יותר), לצד מנוע בנזין עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ו-381 כ"ס ב-GLS450 (תוספת של 14 כ"ס). מנוע V8 בנזין כפול-מגדשים בנפח 4.0 ליטר מפיק 517 כ"ס ב-GLS580 (תוספת 27 כ"ס), 557 כ"ס ב-GLS600 מאייבך ו-612 כ"ס ב-GLS63 AMG.
החיבור הוא כבעבר לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (למעט גרסת AMG המצויידת בתיבת MCT) ולהנעה כפולה קבועה.
סביבת הנהג עודכנה קלות עם עיצוב שונה לגלגל ההגה, ומערכת הפעלה עדכנית שעדיין מתבצעת גם דרך משטח המגע המסורבל. יש גם תוספת נתונים בבחירה במצב "שטח" (מד אופק מלאכותי, מצפן, זוויות היגוי) ובנוסף מערך המצלמות ההיקפיות מאפשר גם תצוגת 'מכסה מנוע שקוף'. גם תנאי השירות של היושבים מאחור שופרו עם מערכת הפעלה משופרת, לצמד מסכי מגע המוצבים בגב המושבים הקדמיים ושקעי USB בהספק גבוה מבעבר.
העיצוב החיצוני כמעט זהה עם שינויים המסתכמים בתוספת מגנים לפגושים, סבכה וחישוקים (עד "23) בעיצוב שונה.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות