על מנת לצמצם את עליית המשקל בחרה מרצדס במצברים קטנים יחסית בקיבולת 13.1 קוט"ש עם מערכת קירור ייעודית, האחראית לאספקת חשמל רצופה גם בעומסים גבוהים. טווח הנסיעה הנקי מזיהום (והתיאורטי) עומד על 33 ק"מ, ויש ארבעה מצבי עוצמת בלימה רגנרטיבית לטעינה תוך כדי תנועה.
לדברי מרצדס, על מנת לשפר גם את היכולות הדינמיות הוקשח המרכב בנקודות שונות, כולל תושבות מנוע אקטיביות לראשונה ב-S קלאס. מערך המיתלים כולל כריות אוויר בכל פינה, עם מוטות מייצבים אקטיביים שמסייעים להקטין זוויות הגלגול בעומסי פניה קיצוניים. ההיגוי האחורי האקטיבי (2.5 מעלות) זכה לכיול ייעודי של AMG. מערכת הבלימה כוללת דיסקים ענקיים (400 מ"מ מלפנים, 380 מ"מ מאחור), עם בלמים קרמיים כאופציה. על הקשר לאספלט אחראים צמיגים מישלן פיילוט ספורט 4S על חישוקי "21.
המראה מ-S קלאס רגילה נבדל בסבכת פאן-אמריקנה מלפנים עם סמל חטיבת הביצועים במקום זה של מרצדס, ופגושים אגרסיביים יותר עם כונסי אוויר מלפנים, מסיט אוויר ורביעיית מפלטים מאחור. בתא הנוסעים מוצב ההגה המוכר של AMG, עם בורר מצבי נהיגה בחלקו הימני וצמד מתגי שליטה במערכות שונות בחלק השמאלי. יש כמובן אפשרות לתצוגת נתוני אקשן בלוח מחוונים ("12.3) ובמסך המגע ("12.8).
פורסם לראשונה ב- 06.12.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות