הודות לתוספת הכוח, האי-טרון S מאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות בלבד (מהר יותר ב-1.2 שניות מהגרסה הרגילה) ומגיע למהירות מירבית של 210 קמ"ש (תוספת של 10 קמ"ש). גודל הסוללה נותר זהה, 95 קוט"ש, אך בשל הביצועים המשופרים והמשקל העודף הצטמצם טווח הנסיעה בכ-25 קילומטרים והוא צפוי לעמוד על כ-360 קילומטרים בלבד.
מלבד הביצועים המשופרים, באודי מבטיחים גם יכולות ספורטיביות טובות יותר הודות למערכת הנעה כפולה חכמה שמתעדפת את הציר האחורי ומאפשרת לטענת היצרנית ביצוע דריפטים, מערכת בקרת מומנט וקטורית שמדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי פרוגרסיבי, מתלי אוויר מתכווננים עם התאמה ספורטיבית ובלמים משודרגים עם קליפרים בעלי 6 בוכנות, שמתמקמים בתוך חישוקי "21 ענקיים.
גם מבחינה חיצונית נבדלת גרסת ה-S הספורטיבית בכמה אלמנטים, בהם קשתות בתי גלגלים מנופחות שמרחיבות את הרכב ב-23 מ"מ, כונסי אוויר, פגושים וחצאיות צד במראה ספורטיבי, ספוילר אחורי, חישוקים בצבע אפור גרפיט וקליפרים כתומים למערכת הבלימה. בתא הנוסעים מתאפיינת גרסת ה-S במושבי ספורט מרופדי עור עם לוגו S רקום ובדיפוני אלומיניום שונים.
רשימת האבזור כוללת בין היתר פריטים כמו שלישיית מסכי מידע צבעוניים, מערכת שמע מתוצרת B&O עם 16 רמקולים, מצלמות 360 מעלות, תאורת מטריקס לד, מושבים בכוונון חשמלי עם זכרונות, גג שמש פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית ועוד.
פורסם לראשונה ב- 06.02.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות