בקצרה:
- האיוולטיס התעדכן, כמעט ללא שינוי במראה החיצוני
- שטח מסך המגע גדל ב-45%
- גם מערך הבטיחות שופר
יבואנית סובארו החלה לשווק בישראל את הדגם המחודש של האיוולטיס, שימשיך להתחרות כאן בדגמים כמו שברולט טראוורס, יונדאי פליסייד ופורד אקספלורר. למרות שהעדכונים כמעט זניחים, המחיר עלה באופן דרמטי - כאשר גרסת הבסיס התייקרה ב-39 אלף שקל ותעלה 319 אלף שקל, בעוד הבכירה התייקרה ב-50 אלף שקל ותעלה 350 אלף שקל.
השינויים הוזואליים שעבר סובארו איוולטיס צנועים ומסתכמים ביחידות תאורה, פגושים וסבכה קדמית המקנים לו מראה אגרסיבי יותר. השינוי המשמעותי ביותר הוא מסך מגע גדול יותר ("11.6, במקום "8) המאפשר וויתור על צג הנתונים העילי בדשבורד וצמצום משמעותי של כמות המתגים, אך באופן מפתיע לוח המחוונים נותר אנלוגי. יש גם יותר מצבי כיוון (חשמלי) למושב הנהג, אך עדיין ללא כיוון גובה למושב הנוסע.
גם הבטיחות שופרה עם תוספת סיוע בהיגוי למצבי חירום, בנוסף לבלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת שהוצעו בעבר. הגרסה הבכירה כוללת גם מערכת מצלמות היקפיות ומערכת לניטור נהג באמצעות מצלמה סורקת פנים.
מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם אותו מנוע בנזין מוגדש (בוקסר, ארבעה צילינדרים, בנפח 2.4 ליטר) המפיק 260 כ"ס. החיבור הוא לאותה תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה, עם זינוק ל-100 קמ"ש שאורך 7.7 שניות.
כבעבר הוא יוצע בשתי רמות גימור. הבסיסית (לימיטד) כוללת ריפודי עור עם כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום למושבים מלפנים ולשורה השניה, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. הגרסה הבכירה (לקצ'רי) מוסיפה אוורור למושבים הקדמיים, צמד מושבי קפטן בשורה השניה (שבעה נוסעים לעומת שמונה בבסיסית) ומראות מתקפלות חשמלית.
פורסם לראשונה ב- 12.03.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות