השינויים בעיצוב החזית כוללים פנסים מעט יותר צרים, גריל בעיצוב משושה עם גימור פנימי שונה ופגוש תחתון חדש לחלוטין שיורד לגובה נמוך יותר וכולל דיפיוזר בגימור אלומיניום כהה. מהצד ניתן להבחין במוטות גג ובחיפויי מראות שזוכים גם הם לגימור אלומיניום כהה, וכן יוצעו מספר עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים - ובסך הכל יוצעו 6 סגנונות עיצוב לחישוקים, כולם בקוטר 19 אינץ'.
בחלק האחורי, כמו באטקה הרגילה, נוספו פנסי איתות דינאמיים וכן שינויי עיצוב קלים בפגוש. העיצוב המעודכן של קופרה אטקה מוסיף ס"מ אחד לאורך הכולל של הרכב, שיגיע ל-438.6 ס"מ. הגובה הונמך ב-2 מ"מ ויעמוד על 159.9 ס"מ. ביתר המימדים לא חלו שינויים.
בתוך תא הנוסעים השינוי הבולט ביותר הוא גלגל ההגה, שזכה לעיצוב חדש עם צמד כפתורים עגולים וגדולים - האחד להתנעה והשני להפעלת בורר מצבי הנהיגה. הבורר מאפשר בחירה באחד מתוך 6 מצבים שונים: רגיל, ספורט, קופרה (מצב ספורט מוקצן), מצב מותאם אישית, שלג או שטח. לחיצה ארוכה על כפתור הבורר החדש מעבירה את הרכב מיידית למצב שטח. מנופי החלפת ההילוכים שמותקנים מאחורי ההגה הוגדלו במסגרת העדכון.
בנוסף מושבי באקט יוצעו מעתה כסטנדרט, לצד 4 שקעי USB בטייפ C עם מסגרת מוארת. פתחי המיזוג, מערכת המולטימדיה ובורר ההילוכים זכו למסגרת בגוון אלומיניום כהה.
כמו האטקה הרגילה, גם דגם הקופרה זכה למערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 9.2 אינץ'. המערכת כוללת קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לצד הפעלה קולית אינטואיטיבית מבעבר שמגיבה להפעלה בקריאה "הולה הולה". כרטיס סים מובנה יאפשר חיבור אינטרנט קבוע ושליחת מידע למוקדי החירום לאחר תאונה, וכן איתור הרכב מרחוק באמצעות אפליקציית סלולאר שתאפשר גם את פתיחת הרכב מרחוק.
בתחום הבטיחות זכתה קופרה אטקה למערכת בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת שמסונכרנת לנתוני ה-GPS ומתאימה את מהירות הנסיעה לקראת עיקולים, צמתים או כניסה לשטח עירוני, וכן מאפשרת סנכרון עם המערכת לזיהוי תמרורים. בנוסף תוצע מערכת להתרעה לפני פתיחת דלת במעבר רכב חולף וכן מערכת לניטור שטחים מתים במראות עם טווח זיהוי מוגדל ומערכת לחניה אוטומטית עם נגרר.
ביחידת ההנעה לא חלו שינויים. קופרה אטקה תמשיך להימכר עם מנוע ה-2.0 ליטרים המוכר, עם הספק של 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. תיבת ההילוכים היא DSG עם 7 יחסי העברה והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות.
במסגרת מתיחת הפנים שופרה מערכת ההנעה הכפולה כך ששילוב הציר האחורי יתבצע באופן מהיר יותר, הודות למערכת מצמדים אלקטרו-הידראוליים שממוקמת בסמוך לדיפרנציאל האחורי, בקצה גל ההינע. בנוסף תציע סיאט כרגיל את מערכת ה-DCC, בולמי הזעזועים האדפטיביים, וכן מערכת פליטה מבית אקרפוביץ'.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות