וולוו XC40, הרכב השני הנמכר ביותר של המותג השבדי, עובר מתיחת פנים קלה - בשלב זה בגרסה החשמלית בלבד. לצידו מתחדש גם ה-C40 ביחידת הנעה נוספת. מתי בישראל? מהיבואנית "מאיר" נמסר כי בשלב זה עדיין אין צפי הגעה עבור השניים.
מדובר כאמור במתיחת פנים קלילה בלבד, שמתרכזת בגרסה החשמלית של ה-XC40. זו מקבלת עיצוב חזית דומה לזה של ה-C40, גרסת הקופה החדשה יחסית של הדגם. בין השינויים: המסגרת של הסבכה (האטומה) הוסרה, הפגוש הקדמי הוחלף, הוקטנה המסגרת של פנסי הערפל ויחידות התאורה זכו לזווית מחודדת. הפנסים עצמם יוצעו מעתה גם בטכנולוגיית "מטריקס לד" וכן יוצעו גווני מרכב חדשים ועיצובים נוספים לחישוקי הגלגלים.
מאחור לא חלו שינויים של ממש ואילו בתוך תא הנוסעים השינוי העיקרי הוא אופציה חדשה לריפודי "פרימיום" ללא שימוש בעור, בהתאם לטרנד הסביבתי העכשווי.
בנוסף לעדכוני העיצוב של ה-XC40, מרחיבה וולוו גם את היצע הגרסאות של ה-C40 עם גרסה חדשה בעלת מנוע חשמלי יחיד והנעה קדמית, שתהיה זהה לגרסת ה-P6 המוכרת מה-XC40. לגרסה זו הספק של 231 כ"ס וסוללת 69 קוט"ש, שמעניקה טווח נסיעה מוצהר של 434 קילומטרים - זאת לעומת 408 כוחות סוס וטווח של 420 קילומטרים בגרסת ההנעה הכפולה שהוצעה עד כה.
בשנה שעברה מכרה
וולוו ברחבי העולם 201,000 יחידות מדגם ה-XC40 והספיקה להעלות על הכביש עוד 1,200 יחידות מדגם ה-C40 הצעיר. הדגם הנמכר ביותר של וולוו הוא ה-XC60 שמכר בשנה שעברה 215,600 יחידות, ואחריהם נמצא ה-XC90 הותיק שמכר 108,000 יחידות. דגמי הסדאן של המותג מכרו פחות מ-50,000 יחידות.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות