דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתיחת פנים ליונדאי i10, שינויי מחיר ביונדאי ומיצובישי

Getting your Trinity Audio player ready...


כמו שכולכם כבר בטח יודעים, לרגל תחילת 2017 שונתה נוסחת המס הירוק ולא מעט מכוניות "טיפסו" במעלה מדרג קבוצות הזיהום. התוצאה היא הקטנת ההטבות שקיבלו מכוניות על זיהום נמוך ועליית מחירים במספר אלפי שקלים.

מיצובישי אאוטלנדר מיצובישי ספייס סטאר יונדאי i10

כדי לתת מענה לעליית המחירים, משיקה היום כלמוביל, יבואנית יונדאי ומיצובישי, גרסאות מוזלות של יונדאי i10 ומיצובישי אאוטלנדר ומוזילה את גרסת הבסיס האוטומטית של מיצובישי ספייס סטאר. ה-i10 מתחדשת גם במתיחת פנים קוסמטית קטנטונת.
 
מיצובישי אאוטלנדר מקבל גרסת Intense לדגם 7 המושבים שלו, שזהה מבחינת אבזור לדגם חמישה המושבים הנושא את אותו שם. ביחס לגרסת Instyle שהייתה עד עכשיו גרסת שבעה המושבים הבסיסית, תוותרו על חלון השמש ועל כניסה והתנעה ללא מפתח.

מיצובישי אוטלנדר

מחירה של הגרסה החדשה של מיצובישי אאוטלנדר יעמוד על 169,900 שקל, אולם לרגל ההשקה תציע אותה כלמוביל בהנחה של 7,000 שקלים ובמחיר של 162,900 שקל. זאת בעוד שגרסת Instyle עולה 174,900 שקלים.

יונדאי i10 מתחדשת במתיחת פנים קוסמטית בעיקר, שכוללת עיצוב חדש לפגושים, שינוי במיקום תאורת היום, פתחי יניקת אוויר שונים במעט, עיצוב חדש ותאורת לד בפנסים האחוריים, הוספת מגני בוץ וחישוקים בעיצוב חדש. בנוסף, מתקינה כלמוביל בכל הדגמים של ה-i10 גם מערכת מובילאיי.

יונדאי i10

הגרסה החדשה של ה-i10 תיקרא Inspire והיא תקבל את המנוע הגדול, קרי 1.25 ליטר, ותיבת הילוכים אוטומטית. מחירה יעמוד על 71,900 שקל.

בעבר כבר שווקה גרסה שענתה לאותו השם, אולם רק עם המנוע הקטן ותיבה ידנית. מבחינת אבזור הייתה ה-Inspire "ההיא" בסיסית מאוד וכללה ארבעה חלונות חשמל, שליטה על מערכת השמע מההגה, מזגן, וזהו פחות או יותר. נקווה שעם מתיחת הפנים התארכה גם רשימת האבזור לפחות במעט.

יונדאי i10

לצד האאוטלנדר וה-i10, מוזילה כלמוביל גם את הגרסה הבסיסית של מיצובישי ספייס סטאר מ-79,900 שקלים ל-71,900 - הוזלה של 8,000 שקלים. לצד ההוזלה מודיעה כלמוביל למעשה גם על תחילת שיווק הספייס סטאר המחודשת גם בגרסאות האחרות מלבד זו הבכירה שכבר הספיקה להיבחן אצלנו.

כלמוביל מודיעה כי דגמי מיצובישי האחרים נותרו ללא שינוי. אולם זו אמירה מעט ריקה, שכן היא "נכונה" רק בגלל שהיבואנית הספיקה לייקר כמה דגמים כבר לפני כחודשיים.

מיצובישי ספייס סטאר

דגמי יונדאי, מאידך, "חוטפים" את ההתייקרות היום. אבל לא מדובר בהתייקרויות חדות כמו שחששו גורמים בענף, אלא כמה אלפי שקלים בודדים ברוב המקרים. המתייקרת החדה ביותר היא כצפוי גם זו שספגה את המכה הכי קשה בעקבות שינוי נוסחת המס הירוק ועלתה מקבוצה 2 (עליה מושת מס של 30%) לקבוצה 3 (עליה משולם מס מלא של 83%) היא יונדאי סונטה, שהתייקרה גם היא בסכום כמעט סמלי של 5,000 שקלים בשתי הגרסאות.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה