בקצרה:
- יונדאי מרעננת את הסונטה
- השינויים העיקריים הם במראה, מבחוץ ומבפנים
- יחידות ההנעה צפויות להישאר דומות למבחר הקיים
ארבע שנים בדיוק לאחר שנחשף הדור הנוכחי של יונדאי סונטה, מציגה היצרנית הקוריאנית את מתיחת הפנים, עם שינויים בעיצוב ובתא הנוסעים. מהיבואנית המקומית נמסר כי הדגם המחודש צפוי להגיע לישראל רק באמצע 2024.
שינויי המראה מושפעים באופן ברור מדגמי המותג החשמליים, כולל פס תאורה לרוחב החזית והאחוריים. החרטום הפך אגרסיבי יותר עם סבכה גדולה מבעבר ופתחי אוורור מודגשים, אך השינוי בפנים חשוב יותר.
סביבת הנהג עודכנה עם צמד מסכים ("12.3 כל אחד) המחוברים יחדיו ליצירת מראה אחיד. מתגי ההילוכים הוחלפו בזרוע בסמוך לגלגל ההגה, סידור דומה למנגנון המסורבל באיוניק 5. גם גלגל ההגה, מתגי בקרת האקלים ופתחי האוורור עוצבו מחדש.
יונדאי לא מפרסמת בשלב זה פרטים טכניים, אבל ניתן לשאר כי מערכות ההנעה יעברו ביורשה מהדגם היוצא. בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית, בזמן שהגרסה ההיברידית תשלב בין מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר למנוע חשמלי ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.
אבזור הבטיחות צפוי להיות דומה לסונטה היוצאת, עם בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ופתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות