המשפחתית הקומפקטית של
מרצדס עוברת מקצה שיפורים, ארבע שנים וחצי לאחר שהוצגה. השינויים בעיצוב מינוריים, אך יחידות ההנעה זכו לחיזוק חשמלי צנוע וגם בתא הנוסעים חלו כמה שינויים קלים. לישראל היא צפויה להגיע במהלך השנה הבאה.
מבחינה חיצונית נדרש מאמץ כדי לזהות את השינויים. אלו כוללים סבכה קדמית בעיצוב חדש עם סמלי המותג (מוארים בלד כאופציה), חתימה פנימית חדשה ליחידות התאורה מלפנים וכונסי אוויר מוגדלים. גם מאחור ישנה חתימת לד חדשה ליחידות התאורה, וכן דיפיוזר שונה במעט.
בתא הנוסעים מסך המגע בגודל "10.25 יוצע כסטנדרט וכך גם מצלמת הנסיעה לאחור, ואילו המסך הקטן יותר ("7) לא יוצע עוד. לדברי מרצדס, שקעי ה-USB יאפשרו כעת טעינה מהירה יותר. עוד תציע ה-
A קלאס אפשרות לזיהוי ביומטרי של המשתמש, בדומה למערכת ב-S קלאס.
החידוש המשמעותי יותר הוא תוספת מערכת היברידית קלה (48V) לכל מנועי הבנזין המוגדשים, מערכת שאמורה לסייע להפחתת פליטת המזהמים וצריכת הדלק. נתוני התפוקה של שני המנועים נותרו זהים, 1.3 ליטר עם 136 כ"ס ב-A180 או 163 כ"ס ב-A200, ו-2.0 ליטר עם 190 כ"ס ב-A220 או 224 כ"ס ב-A250. המנוע הקטן יוצע עם הנעה קדמית, הגדול עם כפולה-קבועה. ה-B קלאס מקבלת שינויים דומים, אבל היא משווקת בישראל בעיקר לשוק המוניות עם מנועי דיזל.
גם ה-A35 AMG מקבלת מערכת היברידית קלה, גם במקרה שלה ללא שינוי בהספק מנוע הבנזין (306 כ"ס), אבל כעת בשידוך לתיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד במקום שבעה בעבר, והנעה כפולה-קבועה. הביצועים נותרו זהים - 4.7 שניות ל-100 קמ"ש (4.8 שניות לסדאן), 250 קמ"ש מרביים.
מערכת ההנעה של ה-A45 AMG הקיצונית נותרה ללא שינוי. ה-A250e ההיברידית-נטענת מחלצת מעט יותר כוח ממנוע 1.3 ליטר בנזין-מוגדש (כעת 163 כ"ס, 3+) ומהמנוע החשמלי (109 כ"ס, 7+) אבל ללא שינוי בהספק המשולב (218 כ"ס), גודל המצברים (15.6 קוט"ש) או טווח הנסיעה החשמלי (כ-70 ק"מ).
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות