דגמי הפנאי הפופולריים מוזמנים למוסכי היבואניות כדי לתקן כשלים בטיחותיים. בקיה מדובר בכ-2,000 מכוניות, בסובארו ב-1,300. הפרטים בפנים
מאת: הלל פוסק
עודכן 27.08.23 13:31
ריקול לבעלי קיה נירו פלאג אין משנת הייצור האחרונה וקיה ספורטאז' מהשנה הנוכחית ו-2022. יבואנית המותג הקוריאני לישראל מזינה כ-2,000 בעלי מכוניות משני הדגמים המוזכרים כדי לתקן בעיה שהתגלתה בלוח המחוונים ואשר עלולה למנוע כל מידע על הלוח לאחר שהרכב הונע.
התקלה מתבטאת בלוח המחוונים הקטן ("4.2) מסוג LCD בו לא יופיע כל מידע בעת תקלה. תיקון הכשל יתבצע לדברי קיה על ידי עדכון תוכנה. לכל בעלי הרכב הנדרש להגיע למוסך תישלח הודעה בכתב.
לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שירות לקוחות (1-800-377-775) או לפנות לאזור המתאים באתר היבואנית. נזכיר כי תיקון התקלה יכול להתבצע רק במוסכים המורשים, וכי מומלץ לתאם מראש הגעה.
יבואנית המותג היפני הודיעה כי בעיה בלוח המחוונים של דגם קרוסטרק (בעבר XV) משנת הייצור האחרונה עלולה לגרום לכך שישתחרר ממקומו. כ-1,320 מכוניות מעורבות בקריאת התיקון הזו ולדברי היבואנית, משך העבודה הנדרש - בהתאם למהות התיקון - עשוי לעמוד על בין שעה לחמש שעות.
בעלי הרכב המעוניינים לבדוק אם מכוניתם נכללת בריקול יכולים לבדוק זאת באזור המתאים באתר היבואנית או באמצעות שירות לקוחות (8545*).
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.
פורסם לראשונה ב- 24.08.23
למאמר זה התפרסמו 8 תגובות