בימים אלו עושה פיג'ו 308 החדשה את צעדיה הראשונים על כבישי אירופה, וזוכה להתעניינות ולביקורות חיוביות מעיתונות הרכב האירופית. לקראת תערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש מרץ הקרוב חושפת פיג'ו את גרסת הסטיישן של ה-308, שכמו קודמתה תיקרא בשם פיג'ו 308 SW.
פיג'ו 308 סטיישן SW. מזכירה את ה-508 סטיישן / צילומים: יצרןפיג'ו 308 סטיישן תתמתח לאורך של 4.58 מטר, 33 ס"מ יותר מגרסת ההאצ'בק וקצת יותר מגרסאות הסטיישן של פורד פוקוס ויונדאי i30 - אך פחות מאופל אסטרה סטיישן. נתון הגובה עומד על 1.47 מטר, ותא המטען מציג נפח מרשים של 610 ליטרים - אחד מהגדולים בקטגוריה, וקטן רק במעט מזה של הונדה סיוויק סטיישן (624 ליטרים). מהמשקל העצמי הפחיתה פיג'ו 140 ק"ג לעומת הדור הקודם.
לעומת גרסת ההאצ'בק, העיצוב בסטיישן יותר מעודן ואלגנטי, ולטעמנו הסטיישן נראית טוב יותר. בהיצע המנועים יהיו בהתחלה מנועי דיזל, ובהמשך יצטרפו גם מנועי בנזין - כנראה גם מנוע טורבו חדש בנפח 1,200 סמ"ק. עדיין לא ידוע מתי הרכב יגיע לישראל.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו
פורסם לראשונה ב- 07.01.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות