כשנה לאחר חשיפת רכב הפנאי הקטן, ניסאן ג'וק, בגרסתו המעודכנת, החל זה להימכר בישראל. אנשי קרסו, יבואני מותגי רנו-ניסאן לישראל מציעים אותו מעתה בגרסאות אוטומטיות בלבד.
הג'וק פותר בעיה מוכרת של הגרסה הראשונה - תא המטען הצנום. בגרסה החדשה נערכה עבודה הנדסית על סביבת המטען וכעת, במקום נפח של 251 ליטר (נפחם של תאי מטען בקבוצת מכוניות המיקרו העירוניות), תא המטען יציע מעתה 354 ליטרים (נפח קרוב יותר לזה של מכוניות משפחתיות קומפקטיות).
ניסאן ג'וק המעודכן יוצע בשלושה טעמים: אסנטה (Acenta SR), טקנה (Tekna) וטקנה פרייבט דיזיין (Tekna Private Design). האסנטה כוללת מערכת קול עם דיבורית בלוטות', בקרת שיוט ואופציה לגג שמש. הטקנה מוסיפה מושבי עור עם חימום, כפתור התנעה, חיישני תאורה וגשם, גלגלים גדולים וגם מסך מגע שמציג את הרכב מכל הכיוונים. גרסת הפרייבט דיזיין מאפשרת התאמה מדויקת יותר של ערכת צבעים לפי טעם הלקוח, וגם גלגלים גדולים יותר. גרסת ויסיה (Visia) הבסיסית שנמכרה עד כה נגנזת, וגם גרסת ניסמו (Nismo) העילית.
מחירי המחירון של ניסאן ג'וק יורדים עתה, עם השקת הדגם המעודכן. גרסת האסנטה שעלתה עד כה 134,300 שקלים תעלה מעתה 127,990 שקלים. תוספת חלון בגג תרים את המחיר ל-129,990 שקלים. גרסת הטקנה המאובזרת יותר, שעלתה עד כה 147,500 שקלים, תעלה מעתה 134,990 שקלים וגרסת טקנה פרייבט דיזיין עולה 139,990 שקלים.
לדגמי ניסאן בישראל -
ניסאן
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות