פחות משנתיים עברו מאז הושק הדור הנוכחי של ניסאן מוראנו, ועוד לא חלפה שנה מאז נחת המוראנו המחודש על כבישי ישראל - ובניסאן כבר מזדרזים להציג מתיחת פנים לג'יפון החללי [לעמוד הדגם בקטלוג - ניסאן מוראנו].
השינויים, יש לציין, מינוריים למדי. חדי העין יבחינו בגריל הנוצץ שהתעדן (אם ניתן להשתמש במונח "עדין" לגבי המוראנו), בפגוש הקדמי שקיבל לוע רחב יותר ובפנסים שלוטשו וזכו לנורות לד מאחור. גם תא הנוסעים זכה לנגיעה קלילה, שמתבטאת בעיקר בתוספות לרשימת האבזור - שממילא הייתה ארוכה ומכובדת.
ניסאן מורנו, לאחר מתיחת הפנים. עדכונים קלים בחזית / צילומים: יצרן
אך עם כל הכבוד לפגוש המרהיב, החידוש העיקרי אותו מציג המוראנו מסתתר מתחת למכסה המנוע. אל יחידת ההנעה המוכרת, מפלצת בנזין בנפח של 3.5 ליטר, מצטרף כעת מנוע טורבו-דיזל חזק וחסכוני בנפח 2.5 ליטר. לוגם הסולר המדובר נלקח היישר ממחסן החלפים של ניסאן פאתפיינדר, האח הצעיר, והוא מתהדר בנתונים נאים של 190 כ"ס ו-41 קג"מ של מומנט בשרני הזמין כבר ב-2,000 סל"ד.
גרסת הדיזל של ניסאן מוראנו, אשר תשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה, מציגה נתוני פליטת מזהמים נמוכים יחסית (212 גר' של CO2 לכל ק"מ), העומדים בתקני יורו-5 המחמירים. עם יחידת הנעה זו מקווה ניסאן לחזק את מעמדו של המוראנו באירופה, ולתת מענה הולם לרכבי שטח יוקרתיים כדוגמת ב.מ.וו X3 המחודש, שזה עתה הוצג.
הגרסה המעודכנת של ניסאן מוראנו צפויה לעלות על הכבישים בשנת 2011. טרם התקבל מידע לגבי מועד הגעתו לישראל.
לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן
פורסם לראשונה ב- 18.07.10
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות