גדולה יותר, חזקה יותר ובטיחותית יותר:
הדור החדש של ניסאן מיקרה מגיע סוף סוף לישראל, למעלה משלוש שנים לאחר שהוצג לראשונה בתערוכת פריז. המחירים של הגרסה האוטומטית, שמתחילים ב-100,000 שקלים, דומים לאלו של הדור היוצא - אך בעוד המיקרה היוצאת, שיוצרה בהודו, נמכרה דרך קבע בהנחות של 25-30 אלף שקלים - כנראה שהמצב בדור החדש, שמגיע מצרפת, יהיה שונה.
מבחינת המימדים, המיקרה החדשה מציגה גידול משמעותי ביחס לקודמתה. האורך עומד על 4 מטרים, תוספת של 22 ס"מ בהשוואה לדור היוצא; לרוחב נוספו כמעט 7 ס"מ והוא עומד כעת על 174.3 ס"מ ואילו בסיס הגלגלים צמח אף הוא בשיעור דומה - ואורכו עומד מעתה על 252.5 ס"מ. נפח תא המטען של המיקרה העדכנית עומד על 300 ליטרים, תוספת של 35 ליטרים.
גם יחידת ההנעה של המיקרה עברה שיפור משמעותי. את מנוע ה-1.2 ליטרים המיושן מחליף מנוע טורבו עדכני בנפח ליטר אחד, עם הספק של 100 כ"ס ומומנט שעומד על 16.3 קג"מ בגרסה הידנית או 14.7 קג"מ בגרסה האוטומטית-רציפה.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.9 שניות בגרסה הידנית או 13 שניות ברציפה, ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לידנית או 21.2 ברציפה, על פי נתוני היצרן.
המיקרה החדשה תוצע בשתי רמות גימור. גרסת ה-Acenta תהיה זמינה עם שתי תיבות ההילוכים, ותציע מערכת מולטימדיה עם מסך "7 וקישוריות אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, בקרת שיוט, בלימת חירום אוטונומית ומערכת התרעות של Movon בהתקנה מקומית.
גרסת ה-Acenta Plus תוצע רק עם התיבה הרציפה ותציע בנוסף גם מראה מרכזית נגד סנוור, חישוקי "16 קלים, פנסי ערפל קדמיים, חיישני גשם וגם מערכות מקוריות להתראת סטיה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וזיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי - כך שגרסה זו לא תכלול את מערכת ההתרעות המקומית.
הפערים בין מערכות הבטיחות המותקנות בשתי הגרסאות אומרים למעשה כי גרסת ה"אסנטה" הבסיסית תהיה זכאית לציון של 4 כוכבים בלבד על פי מבחן הריסוק האירופי של EuroNCAP, בעוד גרסת ה"אסנטה פלוס" הבכירה מקבלת 5 כוכבים - שכן שתי הגרסאות הועמדו למבחן בנפרד וזכו בציונים שונים.
ניסאן מיקרה החדשה - מחירים:ניסאן מיקרה 1.0 ידנית ברמת גימור אסנטה תעלה 79,990 שקלים
ניסאן מיקרה 1.0 אוט' ברמת גימור אסנטה תעלה 99,990 שקלים
ניסאן מיקרה 1.0 אוט' ברמת גימור אסנטה פלוס תעלה 104,990 שקלים
לדגמי ניסאן בישראל -
ניסאן
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות