הסנטרה החדשה מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 149 כ"ס ומומנט של 20 קג"מ, זאת לעומת מנוע 1.8 ליטרים עם 130 כ"ס ו-17.7 קג"מ בדור היוצא. תיבת ההילוכים היא רציפה והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.8 שניות. צריכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן עומדת על 14 ק"מ לליטר.
הסנטרה תשווק בישראל ברמת גימור אחת בשם SV, הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, כניסה והנעה ללא מפתח, הנעה בשלט רחוק, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "16 קלים וחיישני חניה מאחור.
היצע מערכות הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית הפעילה גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטיה מנתיב, התרעת עייפות, ניטור שטחים מתים במראות, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעה על שכחת ילד במושב האחורי.
מאז הגיעה הסנטרה לישראל, לפני כ-4 שנים, נמכרו ממנה כ-6,000 יחידות. בערוצי ה"אפס קילומטר" הוצעה הסנטרה הקודמת במחירים של כ-100,000 שקלים.
פורסם לראשונה ב- 11.10.20
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות