דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן קשקאי המחודש כבר כאן

Getting your Trinity Audio player ready...


תאמינו או לא, גם אצל מכוניות קיים משבר אמצע החיים. אותה תקופה בה מצב הרוח לא בעננים, הפופולריות שוקעת והמראה החיצוני כבר לא מצליח להרשים. וזה בדיוק מה שעובר על ניסאן קשקאי [לחוות דעת מקצועית על הרכב - ניסאן קשקאי], להיט מכירות אמיתי בשוק הרכב האירופאי. למי שלא זוכר, בצעד אמיץ החליטו בניסאן לא ליצור משפחתית "לחם וחמאה" החיונית עבור היבשת הקלאסית, ובמקום הציגו את ניסאן קשקאי - מכונית כביש שטח על פלטפורמה של משפחתית מן המניין. למעשה, החליפה הקשקאי את ניסאן אלמרה האפרורית (ובקפיצה ניכרת במחיר) במיצוב היצרנית. במשבצת המשפחתיות החיונית בישראל התייצבה ניסאן טידה.

מבט מבחוץ, לא קשה להבחין בשינויים שעברו על הקשקאי. החרטום עבר עדכון, עם יחידות תאורה מודרניות יותר ומשוכות לאחור. גם מאחור הוחלפו יחידות התאורה ביחידות בולטות יותר (בטכנולוגיית LED). כמו כן, שודרג הפגוש הקדמי ומכסה המנוע זכה ל"תפיחה". החישוקים הקלים זכו אף הם לעיצוב מחודש ושני צבעים חדשים מצטרפים להיצע (בתמונה). בניסאן מציינים כי הקשקאי החדשה לא רק יפה, אלא גם אופה, ומספרים על שיפור באווירודינמיות ביחס לדור היוצא - מקדם חיכוך של 0.33cD עם האוויר (במקום 0.34cD בדור היוצא). כל השינויים, אגב, תקפים גם לגרסה הארוכה יותר - ניסאן קשקאי+2. גרסת 7 המושבים זכתה לתוספת נאה בדמותו של גג זכוכית פנוראמי.


גם תא הנוסעים זכה לשדרוג קל, עם לוח מחוונים מחודש שבליבו מחשב דרך מפורט ומשודרג, תאי אחסון נוספים ותאורה לתעלות הרגליים. כרגיל, מבטיחים היפנים שיפור באיכות החומרים בתא הנוסעים וטוענים כי המתלים עברו שדרוג להגדלת נוחות הנסיעה.

 

ומה עם יחידות ההנעה? דווקא בתחום הזה אין שינוי. ניסאן קשקאי תמשיך להתבסס על יחידות ההנעה המוכרות, כאשר קהל הרוכשים באירופה יוכל לבחור בין יחידת דיזל בסיסית בנפח 1.5 ליטרים לבין יחידה בכירה בנפח 2.0 ליטרים. מקור שתי היחידות, אגב, מחברת הבת רנו. יחידות הבנזין מונות את יחידת ה-1.6 (שאינה משווקת בישראל) ואת יחידת ה-2.0 ליטרים, היחידה שמשודכת למכונית בישראל. ההספק נותר זהה ועומד על 140 כוחות סוס, וכרגיל תוצע בעולם המכונית בגרסאות הנעה כפולה או קדמית ועם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה או ידנית.

הדגם המעודכן של ניסאן קשקאי מוצע בישראל בשתי רמות גימור (במקום שלוש בדגם היוצא) ועם מערכת הנעה קדמית בלבד. רמת האבזור הבסיסית היא כעת Acenta, שתעלה 174,990 שקל. מדובר בהתייקרות של כמה אלפי שקלים ביחס לדגם היוצא, בעיקר בשל תוספת גג זכוכית פנוראמי כסטנדרט. יתר האבזור נותר כמעט ללא שינוי: מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ובקרת שיוט (שכוללת עכשיו גם פונקציית הגבלת מהירות). הדגם המאובזר, ה-Tekna, יוסיף על כל אלה מושבי עור מחוממים, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', מערכת BOSE משודרגת ומפתח חכם. בניגוד לעבר, לא תוצע תאורת קסנון בדגם המאובזר. מחיר גרסה זו נקבע על 188,000 שקל.

באופן זמני, מתכוונים בקרסו - יבואנית ניסאן לישראל - להמשיך ולהציע את הדגם טרום מתיחת הפנים עד גמר המלאי, ברמת הגימור Visia הבסיסית. מחירו ימשיך לעמוד על 159,000 שקל.

שיווקה של גרסת שבע המושבים של הקשקאי, ניסאן קשקאי+2 [לחוות דעת על הרכב - ניסאן קשקאי+2], החל כבר בחודש אפריל. שלא כמו הקשקאי הרגילה, ניסאן קשקאי+2 מצויידת במערכת הנעה כפולה ובשלוש רמות גימור שונות. רמת הגימור Visia, במחיר 190,000 שקלים, מחסירה את מערכת בקרת האקלים (המוחלפת במזגן מכני), בקרת השיוט, פנסי הערפל וחיישני הגשם. רמות הגימור Acenta ו-Tekna מקבילות לניסאן קשקאי הקצרה, ועולות 195,000 ו-210,000 בהתאמה.

לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן

פורסם לראשונה ב- 28.06.10

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מאוהב ברכב 
    לירון ק, 16-04-2010

    אני בעלים של קשקאי משנת 2007, הרכב הראשון על הכביש בארץ זה היה הרכב שלי, ממש יפה, נוח, זריז, חמקמק, מהיר כל מה שרק אפשר לחלום עליו ברכב אחד.
    אין לי ספק שהרכב הבא יהיה הדגם החדש של קשקאי.

    סגור תגובה

  • 2. חבל שלא מביאים דיזל 
    ג'קי נחליאלי, 17-04-2010

    מבין שניהם הדיזל 2.0 ליטר הוא המוצלח .חזק יותר וחסכוני יותר . היבואן נהנה להתעלל בלקוחות.

    סגור תגובה

  • 3. קונה מאוכזב מקשקאי 
    בני, 28-04-2010

    רכשתי קשקאי אחרי חודש התגלה חלודה רצינית במרכב במוסך אמרו קוסמטי המומחים אמרו ראה ים מקרוב ניפגש בבית משפט בינתיים תזהרו ותזהירו אחרים לפרטים נוספים ותמונות נא לשלוח במייל MADO101?WALLA.CO.IL

    סגור תגובה

  • 4. קשקאי חדש רקוב 
    בני, 29-04-2010

    שוב שלום תיקון כתובת המייל למי שרכש בתקופה האחרונה ממולץ לבדוק את הרכב במכון בדיקה או שמאי פרטי תופתעו ממה שתימצאו מי שרוצה אשלח לו תמונות עם חוות דעת של מומחה
    mador101@walla.co.il
    מי שמכיר משהוא שרכש נא ליידע אותו מי שנפגע נא להעביר מייל אנחנו תובעים יחד את החברה.

    בהצלחה !

    סגור תגובה

  • 5. הרכב שלך לא ראשון 
    נתן , 06-07-2010

    שלי ראשון
    עלה ב 1.5.07 על הכביש

    סגור תגובה

  • 6. מוכזב מאד מהרכב והשרות 
    דקל- בית שאן, 14-04-2011

    לא ממליץ לרכוש רכב זה פשוט חבל על הכסף שבזבזתי על רכב כזה בעייתי. תקלות חוזרות ונשנות ללא יכולת החברה להתגבר עליהן. יחס גרוע. מבקר המון במוסכים, לא שווא את הכסף.

    סגור תגובה

  • 7. שנת ייצור המנוע -שימו לב  
    שימעון, 01-12-2011

    דגם VISIA נמכר ללא מראות בצבע הרכב,שימו לב שבאתר היבואן הישראלי מתפרסם מיפרט הרכב לצד מיפרט שונה לחלוטין המחייב על פי קובץ PDF = מיפרט עדכני, דהיינו מיפרט במעמד הזמנת /רכישת הרכב , שווה שתתמקדו בהבדלים המהותיים באיבזור הרכב ש"הועלמו" כנגד הגירסה של היצרן.

    וכמו כן להערכתי רוב המלאי הקיים למכירת דגם VISIA אצל היבואן והסוכנים המורשים להערכתי הינו רכב משנת ייצור שילדת מנוע מסוף שנת 2010....
    אז...להנחות ולמבצעים שמוענקים ללקוחות רוכשי הרכב אין ממש תמורה מלאה....

    סגור תגובה

  • 8. VISIA - מיפרט הרכב "האמיתי"  
    , 01-12-2011

    http://www.nissan.co.il/model/22#city/Qashqai/properties

    במיפרט היבואן /באתר היבואן יש טבלה מסודרת המעידה על המיפרטים ש 3 הדגמים של הקשקאי בכלל זה דגם VISIA.



    סגור תגובה

  • 9. דגמי קשקאי ודגם VISIA בפרט - לתשומת לבכם 
    , 01-12-2011

    http://www.nissan.co.il/model/22#city/Qashqai/properties
    שימו לב !
    במיפרט דגם רכב VISIA הקיים והמוצג באתר היבואן (ראה קישור) יש מיפרט בהיר וברור לעניין כל מיפרט הרכב VISIA.

    במסך אתר היבואן מוצגים 3 הדגמים של קשקאי וניתן לראות מיפרט זה בהקבלה ובהשוואה בין הדגמים.המיפרט הינו מיפרט היצרן אך שימו לב שהיבואן החליט "להחסיר " מספר מרכיבים באיבזור הפנימי והחיצוני של רכב מדגם VISIA המיובא לארץ - למשל - 4 מראות חשמליות כנגד 2 למרות שהיבואן יעניק לכם שדרוג במסגרת קניית הרכב ל4 חלונות חשמליים שישודרגו כאן...
    מערכת בקרת אקלים מפוצלת הינה מערכת הקיימת בבסיס הדגם VISIA על פי מיפרט היצרן אך בפועל דגם VISIA מסופק בארץ ללא מערכת בקרת אקלים מפוצלת .

    כל הנתונים הנ"ל נבדקו על ידינו במעמד רכישת הרכב ומתייחסים לדגם VISIA לשנת ייצור 2011 .
    היבואן קבוצת קרסו ורשת הסוכנים המורשים טוענים שהמיפרט המחייב אותם בלעדית הינו המיפרט הקיים כקובץ PDF בלבד - וזהו המיפרט הנמסר ביד לרוכש ואין להתייחס לכל המיפרט המוצג באתר היבואן הרישמי כאל מיפרט מחייב.

    תמוהה ביותר שמחיר הרכב 159.000 לא הוזל...ולא משתנה לא במסך האתר של היבואן ולא אצל סוכני המכירה המורשים .

    אך בבדיקה יסודית מתגלה שבמיפרט הרכב הנמכר בארץ ובאמעות פרסום אתר היבואן "הושמטו " בפועל בכל הרכבים הנרכשים והמסופקים בארץ בשנת 2011 מרכיבים בסיסיים המגיעים גם בדגם בסיסי VISIA .

    לדעתנו חל "הטעיה"... באתר היבואן בנתונים המופעים בטבלת ההשוואה לדגמים והמיפרט העדכני שלמעשה "מוסתר " באתר ומתגלה רק לאחר הדפסת PDF ו /או קבלת "ברושר" ביד שגם עליו תקפידו לקבל חתימות על כל שינוי ותוספת שהובטח לכם .

    לדעתנו ראוי שקבוצת קרסו והאתר הרישמי של היבואן יציג בשקיפות מלאה...ולא בקובץ נסתקPDF את המיפרט העדכני של הרכב אותו אנו באים לרכוש בפועל במקום טבלה מלאה בסימניי "כן " בצבע ירוק ...שחסרת כל מחוייבות מצד היבואן והמוכרים , האתר והמידע שבו בעיקר בעיקר מטעה ומסתיר מידע רלוונטי ונגיש לעין לכל מתעניין לרכוש רכב מדגם קשקאי 4X2 .

    אגב כדאי שתבדקו בזמן ההזמנה של ה VISIA לאיזה קוד משוייך הרכב על פי קוד משרד התחבורה- דרגות זיהום אויר ותקנות רישוי ירוק.

    VISIA - ניסאן אנגליה -
    קוד0621-0637
    קוד 0581-0637
    שנת 2011 =דרגת זיהום 08

    VISIA - ניסאן אנגליה -
    קוד 0291-0637
    קוד - 0171-0637
    שנת 2010 =דרגת זיהום 11

    רכבים שנמצאים ברשות היבואן מעל שנה מיום ייצור המנוע חייבים להימכר על פי התקנות החדשות תוך שנה אך יחד עם זאת היבואנים בחלקם להערכתנו יודעים את פרצת התקנות המתירות את תוקף המכירה גם מעבר לשנה מיום הייצור של המנוע והגעת הרכב לארץ.

    אז...הרכב יורד לכביש ונקבע לו שנתון למחירון אך יחד עם זאת יש להתמקד ולגלות שהרכב הנרכש אכן הינו רכב שלא ייוצר מעל שנה ונמצא בארץ אצל היבואן מעל שנה עדיין למכירה כרכב חדש.

    ניתן לרכוש רכב חדש לחלוטין אצל היבואנים - באם הרכב עבר את תוקף הזמן/שנה מיום ייצור המנוע ונמצא ברשות היבואן . רכישה זו נחשבת כיד שנייה מידי היבואן שהופך בתום שנה ליד הראשונה בבעלות הרכב.

    ממליצים לבדוק ,לברר ולא להתבייש מלדרוש פרטים טכניים רלוונטיים על שנת ייצור מנוע הרכב וניירת על מועד הגעת הרכב לראשונה לארץ .
    זכרו שהכל חייב להיות רשום בטופס ההזמנה(למרות שנציגי המכירות נמנעים באלגנטיות לא לחתום ולא להתחייב בכתב ומבטיחים שכל שסוכם בעל פה יקויים... דאגו חד משמעית שהכל יירשם בטופס ההזמנה וחתום על ידי נציג המכירות כאסמכתא שמחייבת את הצדדים בכל.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה