דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן קשקאי חדש: אצלנו בקיץ הקרוב

Getting your Trinity Audio player ready...

מספר חודשים לאחר חשיפת האקסטרייל החדש, חושפת ניסאן את הדור החדש והשלישי במספר של של ניסאן קשקאי, המבוסס על פלטפורמת CMF-C החדשה של רנו-ניסאן-מיצובישי. כמו בדור הקודם, גם הקשקאי החדש תוכנן בסניף האירופאי של ניסאן (אנגליה). מקרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, נמסר כי ניסאן קשקאי החדש יגיע לישראל בסביבות אוגוסט-ספטמבר 2021, אך הגרסה ההיברידית תצטרף להיצע רק בתחילת 2022.

ניסאן קשקאי

מידות ועיצוב

העיצוב החדש של הקשקאי לא שונה באופן מהותי לעומת הדור הקודם, והוא מדגיש עוד יותר את מוטיב ה-V המוכר של ניסאן בסבכה הקדמית. הפגוש בעל קווים חדים היוצרים מעיין כונסי אוויר ויחידות התאורה צרות ומעליהן פס תאורת לד.

גם מאחור חלה התפתחות בעיצוב וצמד יחידות התאורה שמרו על החדירה אל הכנף האחורית עם סיומת מחודדת אל מרכז תא המטען, אך הן צרות מבעבר. חלקו התחתון של הפגוש עשוי פלסטיק שחור ואילו המגלש האחורי המדומה עוצב מחדש אך שומר על המראה המפוצל.

מבפנים העיצוב אינו פורץ דרך, אך הוא עדכני יותר עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה צף, פקדים חדשים למערכת המולטימדיה (אך עדיין ישנה תצוגה דיגיטלית פשוטה) וידית הילוכים חדשה בתפעול אלקטרוני.

אורכו של הקשקאי החדש עומד על 442.5 ס"מ (ארוך ב-3.1 ס"מ), רוחבו עומד על 183.8 ס"מ (רחב ב-3.2 ס"מ), גובהו עומד על 163.5 ס"מ (גבוה ב-4.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 266.6 ס"מ (צמיחה של 2 ס"מ). בניסאן מציינים כי הדלתות האחוריות נפתחות כעת ב-90 מעלות לטובת כניסה והוצאה קלה יותר של ילדים.

ניסאן קשקאי

מנוע וביצועים

ניסאן קשקאי החדש ישווק עם שני מנועים לבחירה, האחד מוכר מהדור הנוכחי אך בעל הספק מופחת. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים, המספק 138 כ"ס ונתון מומנט של 24.4 קג"מ בתצורה החלשה, בשידוך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים והנעה קדמית, כאשר בנוסף יוצע  מנוע זהה בעל הספק של 156 כ"ס המשודך גם כן לתיבה ידנית עם 6 הילוכים והנעה קדמית (26.5 קג"מ) או לתיבה רציפה עם הנעה קדמית או כפולה (27.5 קג"מ). בגרסה החזקה משולבת גם מערכת מיקרו-היברידית (12 וולט).

ניסאן קשקאי

יחידת הנעה נוספת ומעניינת היא גרסתו ההיברידית של הקשקאי. מדובר למעשה בטכנולוגיה המשרתת את ניסאן נוט החדשה (ביפן), ובה מנוע הבנזין משמש כגנרטור למנוע חשמלי המניע באופן בלעדי את הרכב. בנוט היפנית ישנו מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטרים (הספק כולל של 106 כ"ס) אך בקשקאי החדש שודרג המנוע ל-1.5 ליטרים והספקו הכללי עומד על 187 כ"ס ונתון המומנט המירבי הוא 33.6 קג"מ. ההנעה קדמית בלבד, התיבה הינה בעצם תמסורת ישירה ובנוסף ניתן לנהוג ברכב "בדוושה אחת" - מצב e-Pedal המוכר מדגמים חשמליים.

ניסאן קשקאי

אבזור ובטיחות

לקשקאי החדש מסך מולטימדיה רחב יותר בגודל 9 אינץ', כולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' עם תצוגות מתחלפות, תצוגה עילית בגודל 10.8 אינץ', תא מטען נפתח חשמלית ללא מגע יד, תאורת אווירה בצבע לבן וכן חישוקים קלים עד לקוטר של 20 אינץ'.

בבטיחות ישנו הדור החדש של מערכת ProPilot של ניסאן הכוללת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי למניעת תאונה, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה הפועלת בסנכרון עם מערכת זיהוי התמרורים והניווט (האטה לקראת עיקולים למשל), בלימת חירום בנסיעה לאחור (במהירות חניה), תאורת לד אדפטיבית וכן כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע.

פורסם לראשונה ב- 18.02.21

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה